Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Editors wordt het nooit als grootste naam, zelfs op hoogdagen was dat geen vol veld op TW Classic. Nu zijn ze geen headliner meer (toch niet absoluut). Sub van iets zie ik ze wel nog doen. Maar dan moet je eerst iets hebben!
Editors wordt het nooit als grootste naam, zelfs op hoogdagen was dat geen vol veld op TW Classic. Nu zijn ze geen headliner meer (toch niet absoluut). Sub van iets zie ik ze wel nog doen. Maar dan moet je eerst iets hebben!
Op efest werd van de week al gemeld dat er voor/rond half december nog 1 grote act een tour bekend gaat maken. Geen idee wie of wat en of het überhaupt een naam is voor TW maar er zit nog wat aan te komen blijkbaar...
Op efest werd van de week al gemeld dat er voor half december nog 1 grote act een tour bekend gaat maken. Geen idee wie of wat en of het überhaupt een naam is voor TW maar er zit nog wat aan te komen blijkbaar...
Sir Paul heeft er nog wel 1tje te goed.
Toen samen met The Killers dus das in principe niet bepaald laag inzetten.
Nu als het geen grote headliner is dan snap ik Parklife weer maar is een beetje minder.