TW Classic 2026

Aangezien Foo Fighters geen 2 dagen na mekaar spelen, lijkt mij het gerucht dat ze een headliner delen met Pinkpop dus fake.

Ik zie GNR wel gebeuren. In meeste landen heeft de venue waar ze zullen spelen de teaser geplaatst (vb : Ziggo Dome). In België was dit gewoon LiveNation, anders zou AFAS ofzo toch ook gewoon de teaser plaatsen? + je kan zeggen wat je wilt, klassiekers blijven verkopen, en er is dit jaar wel een aanbod aan mooie namen voor eronder.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en Honk
Ik zie GNR wel gebeuren. In meeste landen heeft de venue waar ze zullen spelen de teaser geplaatst (vb : Ziggo Dome). In België was dit gewoon LiveNation, anders zou AFAS ofzo toch ook gewoon de teaser plaatsen? + je kan zeggen wat je wilt, klassiekers blijven verkopen, en er is dit jaar wel een aanbod aan mooie namen voor eronder.
Juist omgekeerd, zoals gisteren iemand al zei teased live Nation nooit apart naar festival aankondigingen via ln kanalen.

Classic wordt toch niet officieel gezien als festival?
Ik zie het ook wel gebeuren, maar alleen in een sterke co-head constructie. Beetje zoals dit jaar met Robbie en Bryan Adams.

LL met hun aankondiging, geen nieuws van TWC verwachten dan vandaag of gaan die geen rekening houden met elkaar?

Classic wordt toch niet officieel gezien als festival?
Ik zie het ook wel gebeuren, maar alleen in een sterke co-head constructie. Beetje zoals dit jaar met Robbie en Bryan Adams.
Natuurlijk wel. Zijn gewoon dag festivals, maar rekenen ze toch zeker bij hun festivals.

Users who are viewing this thread