Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mojo, live nation, is voor mij allemaal hetzelfde . Toch vreemd om drie van dit soort acts op dezelfde dag weg te zetten in België. Maar ik heb er te weinig verstand van merk ik als je zegt dat dit uiteindelijk wel goed komt. Kortom gaat wel verkopen dus
beide bands die door veel eerder mainstream muziek luisteraars ook gesmaakt worden dus op dat gebied toch wel heel wat overlap denk ik.
misschien gemiddelde leeftijd wat ouder bij GNR, dat wel (of net niet voor zij die hen nog niet gezien hebben en het hun niet aantrekken dat Axl als mickey mouse klinkt)
Mojo, live nation, is voor mij allemaal hetzelfde . Toch vreemd om drie van dit soort acts op dezelfde dag weg te zetten in België. Maar ik heb er te weinig verstand van merk ik als je zegt dat dit uiteindelijk wel goed komt. Kortom gaat wel verkopen dus