TW Classic 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Lees net dit op de site van TW Classic:

"Een Golden Circle ticket geeft gegarandeerd toegang tot het publieksvak net voor het podium tijdens het concert van Bruce Springsteen and The E Street Band. Tijdens de andere concerten hebben ook andere festivalgangers toegang tot dit vak tot de capaciteit bereikt is. Tijdens het concert van Bruce Springsteen and The E Street Band hebben uitsluitend festivalbezoekers met een bandje dat toegang verleent tot de Golden Circle toegang tot dit vak."

Hoe gaan ze dat dan doen? Een uur voor Bruce het hele vak leegvegen en daarna alleen mensen met een bandje terug erin? Dat gaat voor heel veel toestanden zorgen...
Doen ze volgens mij wel vaker hoor. Gaat inderdaad niet altijd soepel, maar zou me er ook niet teveel zorgen om maken.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Hoe gaan ze dat dan doen? Een uur voor Bruce het hele vak leegvegen en daarna alleen mensen met een bandje terug erin? Dat gaat voor heel veel toestanden zorgen...
Dat zorgt inderdaad voor toestanden.
De security komt iedereen controleren of je een bandje hebt.
Sta je er al in van het vorig concert mag je gewoon blijven staan, hoor.

En ja, er zullen er altijd wel zijn die door de mazen van het net glippen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Wanneer zal het overige programma worden bekendgemaakt?

Behoren John Fogerty en de Teskey Brothers wellicht tot de mogelijkheden? Allebei in Europa rondom TW Classic en The Teskey Brothers staan reeds in het voorprogramma van Bruce in Monza.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Zal wel ergens onverwacht gedeeld worden 1 van de komende weken. Ik verwacht minimaal nog 3 Belgische acts erbij.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Wanneer zal het overige programma worden bekendgemaakt?

Behoren John Fogerty en de Teskey Brothers wellicht tot de mogelijkheden? Allebei in Europa rondom TW Classic en The Teskey Brothers staan reeds in het voorprogramma van Bruce in Monza.
John fogerty staat al in het Sportpaleis.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Normaal eind januari... maar PkP komt nu woensdag eerst met nieuws :)
Stonden op de 'klad' versie in september: Jack Johnson, George Ezra, Ruben Block... Maar op die versie stond ook eerst The War On Drugs maar deze staan de 18de al ergens anders, en heb intussen niets meer vernomen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Normaal eind januari... maar PkP komt nu woensdag eerst met nieuws :)
Stonden op de 'klad' versie in september: Jack Johnson, George Ezra, Ruben Block... Maar op die versie stond ook eerst The War On Drugs maar deze staan de 18de al ergens anders, en heb intussen niets meer vernomen...
Hopelijk ligt dat kladpapiertje in de vuilnisbak nu…
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Hopelijk ligt dat kladpapiertje in de vuilnisbak nu…
Ezra zou beter op Boutique staan, maar die dag staat hij op Isle of Wight. Dikke kans dus.
Johnson geen Belgische datum, staat er altijd als hij tourt. 15 juni Afas, 16 Berlijn.
Ruben Block is wel zo een belgische artiest die je er kan verwachten, Triggerfinger gaat ook op pad voor enkele shows.
Papiertje lijkt te kunnen kloppen.

TWOD die wegvallen is wel een zure maar dit kan wel eens de ultieme LN dickmove worden en enter The National...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Lees net dit op de site van TW Classic:

"Een Golden Circle ticket geeft gegarandeerd toegang tot het publieksvak net voor het podium tijdens het concert van Bruce Springsteen and The E Street Band. Tijdens de andere concerten hebben ook andere festivalgangers toegang tot dit vak tot de capaciteit bereikt is. Tijdens het concert van Bruce Springsteen and The E Street Band hebben uitsluitend festivalbezoekers met een bandje dat toegang verleent tot de Golden Circle toegang tot dit vak."

Hoe gaan ze dat dan doen? Een uur voor Bruce het hele vak leegvegen en daarna alleen mensen met een bandje terug erin? Dat gaat voor heel veel toestanden zorgen...
Liever dat ze zoiets doen, dan hoe sommige bands vroeger op de dag staan te spelen.

Ik herinner me nog de golden circle bij Guns 'n Roses. Tijdens Wolfmother 50m grotendeels leeg en mensen zonder interesse en dan achter die golden circle. Daar stonden dan pas de mensen die enthousiast waren voor Wolfmother (op die manier kan de band nog zo goed spelen als nodig, het komt gewoon niet over). En er ontstond echt een soort van rivaliteit tussen het voorvak en de rest, wat natuurlijk compleet belachelijk is maar ergens snapte ik in the moment de frustratie wel.

Ik zag zelfs wat halfvolle pinten naar de golden circle vliegen uit frustratie... dat is er natuurlijk wat over, maar wel goed dat de organisatie er iets aan probeert doen.
 

tom72

Nieuw lid
6 feb 2023
3
1
Normaal eind januari... maar PkP komt nu woensdag eerst met nieuws :)
Stonden op de 'klad' versie in september: Jack Johnson, George Ezra, Ruben Block... Maar op die versie stond ook eerst The War On Drugs maar deze staan de 18de al ergens anders, en heb intussen niets meer vernomen...
Hopelijk binnenkort enkele namen. Jack Johnson lijkt me erg realistisch, Ezra misschien ook wel. Voor de rest maken volgende namen wel kans: Pulp, Elie Goulding, Warpaint, ... Of gaan we echt classic met The Human League of Depeche Mode....
 
  • Haha
Waarderingen: Rick1617899545

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Maximale van grootte gaat nog Jack Johnson zijn lijkt me. Meer is ook niet nodig.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Hopelijk binnenkort enkele namen. Jack Johnson lijkt me erg realistisch, Ezra misschien ook wel. Voor de rest maken volgende namen wel kans: Pulp, Elie Goulding, Warpaint, ... Of gaan we echt classic met The Human League of Depeche Mode....
Buiten Warpaint lijken deze namen me niet realistisch voor de undercard ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Wat is jouw droom setlist van Bruce?

 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
Equal Idiots
Triggerfinger
The Strokes
Snow Patrol
Simple Minds
Bruce Springsteen

Zou ik wel nog mooi vinden, misschien wel te mooi om waar te zijn ;)
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Equal Idiots
Triggerfinger
The Strokes
Snow Patrol
Simple Minds
Bruce Springsteen

Zou ik wel nog mooi vinden, misschien wel te mooi om waar te zijn ;)

Ik moest luidop lachen toen ik The Strokes om een uur of 16 tussen Triggerfinger en Snow Patrol zag staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Ik moest luidop lachen toen ik The Strokes om een uur of 16 tussen Triggerfinger en Snow Patrol zag staan.
Ik durf te wedden dat zowel Simple Minds als Snow Patrol meer kaarten verkoopt dan The Strokes. Die laatste zijn echt een cultband op dit soort fora en daarbuiten geeft niemand een fuck om ze.
Maar uiteraard veel te duur voor zo'n spot, dus ze komen niet naar België.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: jimmywe, elo en Timmetje

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Simple Minds zou van mij door mogen komen maar die kans acht ik heel klein. Denk dat ze veel te groot zijn. Bovendien hebben die vorig jaar nog een grote tour gedaan met daarbij ook Sportpaleis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken