TW Classic 2023

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Heb die hype rond Triggerfinger nooit goed begrepen. Hebben paar zeer leuke nummers maar die nasale stem van Ruben verpest best wel veel voor mij persoonlijk. Polle was er vorig jaar op Crammerock (en nog enkele andere) ook al niet bij. Toen was de uitleg 'omwille van gezondheidsredenen'. Als je dan nu leest dat hij tijd wil gaan steken in z'n eigen projecten dan stel ik me toch wel enkele vragen bij die gezondheidsredenen en dat afscheid...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Heb die hype rond Triggerfinger nooit goed begrepen. Hebben paar zeer leuke nummers maar die nasale stem van Ruben verpest best wel veel voor mij persoonlijk. Polle was er vorig jaar op Crammerock (en nog enkele andere) ook al niet bij. Toen was de uitleg 'omwille van gezondheidsredenen'. Als je dan nu leest dat hij tijd wil gaan steken in z'n eigen projecten dan stel ik me toch wel enkele vragen bij die gezondheidsredenen en dat afscheid...
Is wel algemeen geweten dat Polle lang met een alcoholverslaving rondgelopen heeft en zijn gezondheid daar nog altijd gevolgen van draagt. Denk dat die "eigen projecten" vooral een excuus zijn om meer zijn eigen tempo te volgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe en Cisseman

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.176
1.641
Heb die hype rond Triggerfinger nooit goed begrepen. Hebben paar zeer leuke nummers maar die nasale stem van Ruben verpest best wel veel voor mij persoonlijk. Polle was er vorig jaar op Crammerock (en nog enkele andere) ook al niet bij. Toen was de uitleg 'omwille van gezondheidsredenen'. Als je dan nu leest dat hij tijd wil gaan steken in z'n eigen projecten dan stel ik me toch wel enkele vragen bij die gezondheidsredenen en dat afscheid...

Vorig jaar gezien op Rock Zottegem en daar viel toch op hoe Polle vaak wat gas terug moest nemen en bvb even op een stoel moest gaan zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cisseman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.408
1.914
Line up compleet.

16:00-16:55 Triggerfinger
17:40-18:55 Jack Johnson
19:50-21:05 Simply Red
22:00-00:30 Bruce Springsteen & the E Street Band.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Ik had me er geen vetpot bij voorgesteld maar... dit is maar een halve dag?

Ik vreesde het al maar na de fantastische lineup van TWC van vorig jaar is dit maar erg pover.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Ben geloof ik nu toch wel blij dat ik niet op voorhand kaarten heb gekocht, enige wat nog eeen beetje aansluit staat om 16:00
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Matig programma ja, zeker gezien het publiek dat voor Springsteen komt.... Lijkt me wel dat er voor 16:00u nog enkele kleinere Belgische bands worden aangekondigd.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.408
1.914
Matig programma ja, zeker gezien het publiek dat voor Springsteen komt.... Lijkt me wel dat er voor 16:00u nog enkele kleinere Belgische bands worden aangekondigd.
Line up compleet staat er. Geloof niet in die extra opvulling eerlijk gezegd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken