TW Classic 2022 met Nick Cave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik kan me ook niet voorstellen dat er zomaar meerdere losse concerten worden gegeven op die locatie. TW heeft ook al een extra dag.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
ik denk dat het overlegcomité en de verstrenging in covid maatregelen wel eens een stokje voor die aankondiging kunnen steken
Het zou om een volledige touraankondiging gaan, dan heeft lokaal nieuws er weinig vat op. Denk eerder dat die nieuwe variant roet in het eten kan strooien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Het zou om een volledige touraankondiging gaan, dan heeft lokaal nieuws er weinig vat op. Denk eerder dat die nieuwe variant roet in het eten kan strooien.
ja... dan te bedenken dat die eigenlijk in eerste instantie een week na het uitbrengen van het album zou komen ? (dat was 23 oktober 2020 dat Letter to you uit kwam) het is maar een uitstel marathon geweest zeg
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ja want Springsteen houdt een overlegcomité in België nauwlettend in de gaten of hij zijn wereldtournee wil delen. ?
leek me maar een logische vraag aangezien vorig jaar alle RW aankondigingen ook heel sterk uitgesteld waren afhankelijk van de covid situatie, de TW classic 2 aankondiging is ook al ettelijke keren uitgesteld voor die zelfde reden. De grootste reden is vooral omdat mensen geen kaarten kopen tijdens zo'n covid verstrengingen, wel ten tijde van covid versoepelingen.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
‘Volgens het tourschema van Nick Cave doet zijn band volgend jaar Werchter alleszins geen twee keer aan.’

Wat verrassend zeg:LOL:
Wat slecht inderdaad. Deze ook dan: ''Dat nieuwtje zit verscholen op de gemeentelijke website van Haacht''. Stond tijd terug al lang en breed in de nieuwsbrief van TW Classic zelf. Dacht een journalist ook even te scoren...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
zever artikel, in persbericht Cave stond het gewoon dat ze met extra editie bezig waren, dat was dus wel gecommuniceerd
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nu de tour van Springsteen gecanceld is vraag ik me af of de 2e dag nog door zal gaan. Moeten ze nog snel op zoek naar een nieuwe headliner.......
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken