TW Classic 2022 met Nick Cave

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
683
767
Joe wrote:
Raoul wrote:
Wij gaan er heen met z’n 4! Hebben er al onwijs veel zin in! We zoeken alleen een overnachting aangezien we geen zin hebben om te bobben .. Iemand tips of ervaringen? Zat te denken aan Leuven maar lijkt me ook niet bijzonder praktisch?


Lijkt me net wel praktisch hoor.
Er rijden bij elk evenement in Werchter shuttle bussen van Leuven station naar Werchter en terug.


geen probleem inderdaad. ik overnacht altijd in Leuven. Het is overigens niet makkelijk om iets te kunnen regelen op dit moment. Veel is al vol. Welke dag ga je?

Gaat alleen om de TW Classic dag. Rock Werchter hebben we The Hive. Kon alleen erg lastig iets vinden over overnachtingen e.d. voor TW Classic. Zat te denken aan een jeugdhostel o.i.d. Maar heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken en wat voor kosten ik aan moet denken (we zijn dus met 4).

Zou graag een mooie tip horen!
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
https://www.booking.com/hotel/be/cube-hostel-leuven.nl.html

https://www.booking.com/hotel/be/hostel-de-zandpoort.nl.html
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
725
574
Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn zo'n vier dagen voor het evenement? Voor een uitverkoop hadden ze denk ik een sub moeten hebben die iets meer aanspreekt bij een breder (rock)publiek.

Weersverwachting is redelijk voor zover je dit kan zeggen momenteel: http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Werchter/4054161
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
All we need is just a little more patience. Bijna zover mensen, ik heb er zin in! Take me down to the Paradise City!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.130
2.322
Wat een geweldig optreden, gewoon 3 uur hard knallen. Het is al anders geweest met den Axl.

 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Holy fuckin' hell! That was legendary! Man man, wat een gaaf concert!

Jammer trouwens dat ze in België echt niet snappen hoe je zo snel mogelijk heel veel auto's weg krijgt, wat een drama was dat!
 

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Optreden van Guns N Roses gister was mega dik... ik vond ze echt super goed en lekker op dreef niet zo veel gezever tussen door lekker rammen.. sfeer in het publiek (waar ik stond) was ook mega goed

Top concert kan niet anders zeggen.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
683
767
Was een heerlijke dag. De sfeer, de wijde gaven mij alweer zo'n heerlijk gevoel van 'thuiskomen'. De optredens van Wolfmother & The Pretenders waren heerlijke bands om op te warmen. Guns'n'Roses was een band waar ik al jaren van hoopte dat ze ooit weer bij elkaar zouden komen en dat ik er heen zou kunnen. Al mijn verwachtingen waargemaakt! De gitaarsolo's, de sfeer en natuurlijk het prachtige November Rain waar ik gewoon kippenvel van kreeg! Ironisch dat het bij dat nummer precies droog was!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
en natuurlijk het prachtige November Rain waar ik gewoon kippenvel van kreeg! Ironisch dat het bij dat nummer precies droog was!

Het was dan natuurlijk ook pas juni en niet november ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.662
706
Ik moest helaas afzeggen ivm andere verplichtingen..kaartjes via swap verkocht. Ik blijf lezen dat ze zo goed op dreef zijn. Mijn hart huilt. :cry:
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
In De Standaard staat dat de burgemeester van Rotselaar een veto heeft uitgesproken tegen 4 evenementen op de wei dit jaar.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.066
662
In De Standaard staat dat de burgemeester van Rotselaar een veto heeft uitgesproken tegen 4 evenementen op de wei dit jaar.

Heb je het over deze tekst?

"Rest de vraag wat het puzzelwerk betekent voor de organisatie van Rock Werchter zelf. Hun ­Boutique-festival wordt alvast een kleine maand vervroegd. Mocht TW Classic op dezelfde datum als vorig jaar doorgaan, zou dat betekenen dat er vier weekends op rij muziek te horen is in het festivalpark. Daar stelde Rotselaars burgemeester Dirk Claes (CD&V) een veto tegen in Het Nieuwsblad: ‘Dat is te veel. Desnoods moet er maar eentje afgeschaft worden.’ Die piste lijkt bewaarheid te worden: vorig jaar deze tijd werd Guns N’ Roses al aangekondigd als headliner van het eendaagse festival. Nu kan Live Nation zelf nog niet bevestigen of het überhaupt doorgaat. Als u uw agenda al bovengehaald hebt: berg hem dus nog niet op."

Ik zie wel een opening... Met het gerucht dat TWC op 14/7 gaat plaatsvinden, is het 'vier-weekends-op-rij-muziek' argument in ieder geval van de baan.

Edit: op de website staat nog steeds "See you at TW Classic 2018"
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken