Tour geruchten

Niet echt een gerucht, want al aangekondigd maar kreeg net via @RubenFrusciante, mr. Slowhand himself, dit opgestuurd. West-Europa erbij? Alleen de Live Nations in deze landen hebben er iets over gedeeld, maar Clapton zelf nog niet.

An Evening With Eric Clapton
29 april: Krakau
2 mei: Budapest
4 mei: Praag
Voorverkoop is al bezig, verkoop 10 oktober 11.00.

Enige aanknopingspunt is verder. Klinkt niet per se als drie shows, al kan dat natuurlijk wel zo zijn.
After a twenty-year wait, Eric Clapton is preparing for his second Budapest concert.

Eric Clapton, the multiple Grammy-winning guitarist and singer, has only played in Budapest once in his sixty-year career, 20 years ago, but now the legendary “Slow Hand” artist, one of the most influential guitarists of all time, will return to Budapest on May 2nd at the MVM Dome.

The currently announced European concerts are the continuation of the successful American tour in 2025. The Hungarian audience has only been able to enjoy his enchanting playing once before, in 2006 at the Budapest Arena, but now we can once again spend an evening with Eric Clapton and his songs on May 2nd.

• Leuk
Waarderingen: PJ en RubenFrusciante
Die doet maximaal 15 tot 20 concerten per jaar en gaat voor zeker ook nog diverse keren naar de Royal Albert Hall. Misschien komt er later nog wat bij maar ik reken er niet op.

Die doet maximaal 15 tot 20 concerten per jaar en gaat voor zeker ook nog diverse keren naar de Royal Albert Hall. Misschien komt er later nog wat bij maar ik reken er niet op.
Één van de legends die ik toch wel eens zou willen kunnen schrappen van mijn lijstje.
Een RAH laat ik deze keer toch niet schieten.

• Leuk
Waarderingen: dann
Jon Bon Jovi gaat morgen iets aankondigen. Tour? Eventueel Groningen? Past wel in het straatje.

Jon Bon Jovi gaat morgen iets aankondigen. Tour? Eventueel Groningen? Past wel in het straatje.
Mag van mij naar Rock Werchter komen. Een van de weinige groten die ik graag eens zou zien.
Ondanks dat blijkbaar zijn stem niet meer voldoende kwaliteit is, wil ik de muziek heel graag eens live horen. Laatste nieuw nummer is ook wel vermakelijk.

• Haha
Waarderingen: jimmywe
lijkt er idd op, de sociale media post laat weinig speculeren over imo, wat betreft een tour aankondiging

lijkt er idd op, de sociale media post laat weinig speculeren over imo, wat betreft een tour aankondiging
Op hun fanforum staat ook een link naar een youtube kanaal welke morgen om 18 nl tijd live gaat. Dus ik denk misschien wat data voor Amerika al denken ze op het forum aan Europa...
We gaan het meemaken...

Vandaag wat live beelden aangezet en ik dacht dat het erger was. Axl Rose is veel dramatischer. Gewoon zelf vol meezingen en je zal er weinig van merken denk ik.

Vandaag wat live beelden aangezet en ik dacht dat het erger was. Axl Rose is veel dramatischer. Gewoon zelf vol meezingen en je zal er weinig van merken denk ik.
Nee maatje. Ik vind je echt een gouden kerel, maar het verbaast me soms enorm hoe verschillend wij naar muziek luisteren. 😅

Het is echt verschrikkelijk dit. Ik bedoel: iedere vocalist zingt soms per ongeluk een valse noot. En dat je op die leeftijd van Jon niet meer de hoogste noten haalt, zal niemand hem verwijten. Maar valser dan dit kan gewoon niet.

Wel een vette productie.

Nee maatje. Ik vind je echt een gouden kerel, maar het verbaast me soms enorm hoe verschillend wij naar muziek luisteren. 😅

Het is echt verschrikkelijk dit. Ik bedoel: iedere vocalist zingt soms per ongeluk een valse noot. En dat je op die leeftijd van Jon niet meer de hoogste noten haalt, zal niemand hem verwijten. Maar valser dan dit kan gewoon niet.

Wel een vette productie.

Het is ook niet goed meer, maar ik dacht dat het erger was. Dit niveau vind ik dus niet zo erg als de beruchte video’s van Axl en hoe hij op Graspop in 2023 klonk. Ook Whitesnake in 2019 vond ik veel slechter klinken dan dit.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Het is ook niet goed meer, maar ik dacht dat het erger was. Dit niveau vind ik dus niet zo erg als de beruchte video’s van Axl en hoe hij op Graspop in 2023 klonk. Ook Whitesnake in 2019 vond ik veel slechter klinken dan dit.
Hmm ja, we horen het dus inderdaad anders. Ik vond Axl verschrikkelijk op Graspop. Hij klinkt als Mickey Mouse, maar dan nog wel enigszins als een toonvaste Mickey Mouse.

David Coverdale is ook niet meer zo goed als hij ooit was, maar ik vind hem bijvoorbeeld in deze recente video nog wel oké klinken hoor.

Users who are viewing this thread