Tour geruchten

Axl op Graspop was op zich ook nog wel prima bij die nieuwe nummers en de lage nummers. Alleen jammer dat die nieuwe nummers gewoon ruk zijn.

Maar ik hoor het ook niet zo snel als iemand gewoon net onder de juiste toon zit, dus vaak merk ik het pas als het echt dramatisch wordt. En bij Coverdale in 2019 was dat voor mij wel echt, vond dat ie het verlies van kracht in z’n stem toen heel erg overcompenseerde door te schreeuwen, kon de studioversies ook een jaar lang niet meer aanhoren toen.

Guns N Roses in 2018 wel echt van genoten en niet zo opgemerkt dat het vals was, net als Mötley Crüe in 2023, het is niet meer goed, maar ik hoor dat niet zo goed als anderen dat doen met meer muzikale kennis/gehoor

Edit: dacht dat ik je had gequote, maar toch niet @Jamel

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Bon Jovi op TW Classic meegemaakt, van het ergste ooit. Laat het gewoon.
De man heeft diverse operaties ondergaan sindsdien maar toch.... Als ik het zo lees is het vocaal gezien niet al te best meer. In recente interviews gaf hij aan niet meer te touren als het niet zou verbeteren. Blijkbaar zijn ze er dan toch tevreden mee..Voor het geld hoeven ze het ook niet meer te doen.

• Leuk
Waarderingen: PJ en Timmetje
Axl op Graspop was op zich ook nog wel prima bij die nieuwe nummers en de lage nummers. Alleen jammer dat die nieuwe nummers gewoon ruk zijn.

Maar ik hoor het ook niet zo snel als iemand gewoon net onder de juiste toon zit, dus vaak merk ik het pas als het echt dramatisch wordt. En bij Coverdale in 2019 was dat voor mij wel echt, vond dat ie het verlies van kracht in z’n stem toen heel erg overcompenseerde door te schreeuwen, kon de studioversies ook een jaar lang niet meer aanhoren toen.

Guns N Roses in 2018 wel echt van genoten en niet zo opgemerkt dat het vals was, net als Mötley Crüe in 2023, het is niet meer goed, maar ik hoor dat niet zo goed als anderen dat doen met meer muzikale kennis/gehoor

Edit: dacht dat ik je had gequote, maar toch niet @Jamel
Zouden beter gewoon show doen van 1uur en 30 minuten met alleen maar de grootste hits waar iedereen voor komt.

En waar gaan ze die bij ons in België neerzetten? KBS, TWC of toch nog Rock Werchter? Sportpaleis lijkt me te klein.
TWC is het meest logische. Het is het enigste van de drie bijkomende festivaldagen (Parklive, Boutique, Classic) dat nog niets aangekondigd heeft.

TWC is het meest logische. Het is het enigste van de drie bijkomende festivaldagen (Parklive, Boutique, Classic) dat nog niets aangekondigd heeft.
Begint een duur affaire voor mij te worden dan.
RW + Parklife
Vermoedelijk nog 1 of 2 dagen Graspop en dan TW Classic.

Ik verwacht eigenlijk dat ze voor de EU tour net zo'n teaser op sociale media zullen plaatsen als voor de US tour. Bovendien begint morgen de algemene verkoop voor de US tour. Ik verwacht nog niets.

• Leuk
Waarderingen: Franzzz
Als ik goed geïnformeerd ben komt er een mooie aankondiging voor Summerstage waar ene Teddy in de vijver schoolslag doet.

Users who are viewing this thread