Tour geruchten

Journey postte onderstaande foto gisteren online, zit dus een tour aan te komen. Of die ook door Europa gaat is maar de vraag want buiten 2024 (gaven ze 4 shows in scandinavië) is 2011 de laatste keer dat ze door Europa tourde. Neal Schon gaf laatst al aan in een interview dat er 120 shows al geboekt zijn (en nog meer bij komen), waarvan 60 in 2026 en 60 in 2027. Word zoals de titel al doet vermoeden laatste tour in huidige opstelling, aangezien Jonathan Cain de band gaat verlaten.

Wat denken jullie? Nog een rondje festivals voor ze of gaan ze de zalen in
1762417686461.png

Journey postte onderstaande foto gisteren online, zit dus een tour aan te komen. Of die ook door Europa gaat is maar de vraag want buiten 2024 (gaven ze 4 shows in scandinavië) is 2011 de laatste keer dat ze door Europa tourde. Neal Schon gaf laatst al aan in een interview dat er 120 shows al geboekt zijn (en nog meer bij komen), waarvan 60 in 2026 en 60 in 2027. Word zoals de titel al doet vermoeden laatste tour in huidige opstelling, aangezien Jonathan Cain de band gaat verlaten.

Wat denken jullie? Nog een rondje festivals voor ze of gaan ze de zalen in
Bekijk bijlage 16802
Mogelijk 2026 Amerika en in 2027 europese festivals dan?

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Hoeveel man reist er nou stad en land door vanuit midden Nederland voor Teddy Swims
Hoeft ook niet per se natuurlijk. Dit jaar stond bijvoorbeeld The Teskey Brothers er ook en ik geloof dat ze best tevreden waren met die verkoop (en die hadden zelfs nog een show in Baarn).

Dat ik hier mee moet komen.
Joe Jackson september/oktober UK/Europese tour
Nieuw album Hope and Fury komt uit in Arpil

• Leuk
Waarderingen: PJ
Dat ik hier mee moet komen.
Joe Jackson september/oktober UK/Europese tour
Nieuw album Hope and Fury komt uit in Arpil
26 november 2026 - Nieuwe Luxor Rotterdam
28 november 2026 - Muziekgebouw Eindhoven
29 november 2026 - De Oosterpoort Groningen
1 december 2026 - Carré Amsterdam

• Leuk
Waarderingen: Bert
Volgende week waarschijnlijk de aankondiging dat Rosalia naar Nederland komt.

Bijlagen

• Screenshot_20251123_111420_Google.jpg
    Screenshot_20251123_111420_Google.jpg
    199,8 KB · Weergaven: 11

Users who are viewing this thread