Tour geruchten

Naar mijn gevoel is de hype rond haar wel wat gaan liggen, maar wie weet wat het nieuwe album zal doen voor die populariteit. Ik zie het alvast graag gebeuren (y)
Ik denk dat als ze tourt ze die toch in het sportpaleis zetten, misschien eerst de bovenste ring nog dicht laten en als de verkoop meevalt die open doen.

Ik denk dat als ze tourt ze die toch in het sportpaleis zetten, misschien eerst de bovenste ring nog dicht laten en als de verkoop meevalt die open doen.
Dat, of Vorst/ING Arena misschien. Ze is wel al eventjes over haar hoogtepunt heen.

Ook nog de Encore flop in het achterhoofd en het feit dat ze, als sub van The Killers, op Pukkelpop het veld ook niet bepaald snel vol trok.

Zij verkoopt het Sportpaleis uit op een halve dag, maak je daar toch geen illusies over. Immense fanbase, en tegen 2026 alweer 4 jaar geleden dat ze in België was.

Radiohead teaset te touren, oa in Londen en Kopenhagen al flyers voor november en december

Vanavond speelt Gorillaz zijn mystery show of laatste show in Londen. Is er al zicht op een nieuw album of tour volgend jaar?

Zijn ze dat nieuwe album nu niet live aan het spelen? Of is het een andere set?

Zijn ze dat nieuwe album nu niet live aan het spelen? Of is het een andere set?

Wel een nieuw nummer op onvolledige setlist van laatste mystery show Gorillaz (3/9/25) maar voorlopig weinig info op het internet te vinden.

Wel een nieuw nummer op onvolledige setlist van laatste mystery show Gorillaz (3/9/25) maar voorlopig weinig info op het internet te vinden.

Volledig nieuw album met talrijke gasten. Hopelijk touren ze hiermee in 2026.

• Leuk
Waarderingen: Christiaan en Timmetje
Helaas veel fakenieuws over een mogelijke laatste tour van Led Zeppelin.

Zelfs met data en dan zouden ze 26 en 27 mei 2026 in Ziggo moeten staan.

Te mooi om waar te zijn 😞
Die hebben in 2007 het internet plat gelegd, als het ooit tot een reünie komt dan zal dat niet indoor zijn.

Zij verkoopt het Sportpaleis uit op een halve dag, maak je daar toch geen illusies over. Immense fanbase, en tegen 2026 alweer 4 jaar geleden dat ze in België was.
En bij deze is het Sportpaleis op enkele plaatsen na uitverkocht!

Users who are viewing this thread