Tour geruchten

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Deryck Whibley van Sum 41 teaset nu ook een aankondiging op woensdag 28-8, evenals Linkin Park. 1+1=2?

Hoe groot fan ik ook van beide ben, lijkt het me dat Deryck Whibley nooit die plek van Chester in kan vullen. Maar wellicht dat het met een geheel eigen aanpak wat kan worden, ik laat me graag verrassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TMS98 en NoLifeIzze

jarne

Support act
14 feb 2013
1.074
419
Deryck Whibley van Sum 41 teaset nu ook een aankondiging op woensdag 28-8, evenals Linkin Park. 1+1=2?

Hoe groot fan ik ook van beide ben, lijkt het me dat Deryck Whibley nooit die plek van Chester in kan vullen. Maar wellicht dat het met een geheel eigen aanpak wat kan worden, ik laat me graag verrassen.
Toen het nieuws kwam dat sum41 ging stoppen was dit het eerste wat door mn hoofd ging…
Zou het?
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
190
52
Deryck Whibley van Sum 41 teaset nu ook een aankondiging op woensdag 28-8, evenals Linkin Park. 1+1=2?

Hoe groot fan ik ook van beide ben, lijkt het me dat Deryck Whibley nooit die plek van Chester in kan vullen. Maar wellicht dat het met een geheel eigen aanpak wat kan worden, ik laat me graag verrassen.
Gaat niet gebeuren. Hij gaat een eigen tour aankondigen en heeft het zelfs verplaats naar einde van de week door alle geruchten
 

Bijlagen

  • IMG_0508.jpeg
    IMG_0508.jpeg
    106,3 KB · Weergaven: 26
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Gebruikers die dit onderwerp bekijken