Tour geruchten

Agnostic Front zou in februari opnieuw een tour door Europa doen. Juist op het Bautz festival in Duitsland, waar ze vandaag spelen, met iemand van hun crewleden gebabbeld.

Agnostic Front zou in februari opnieuw een tour door Europa doen. Juist op het Bautz festival in Duitsland, waar ze vandaag spelen, met iemand van hun crewleden gebabbeld.
Staat die band niet gewoon elk jaar minstens 1 keer in België?

Edit: even opgezocht en sinds 1999 hebben ze buiten 2003 (en de 2 Covid jaren) echt elk jaar minstens 1 keer in België opgetreden. Wel indrukwekkend voor een Amerikaanse band.

Laatst bewerkt:
De wenteldave van efestivals meld het volgende:

Overheard rumblings that Gorillaz have dates to come once the Copper Box shows are in the can. No idea where and when however.

Niet echt gerucht maar Florence and the Machine komen blijkbaar snel met data zo wordt gemeld door een bron op tourtopic efestivals.

Helaas veel fakenieuws over een mogelijke laatste tour van Led Zeppelin.

Zelfs met data en dan zouden ze 26 en 27 mei 2026 in Ziggo moeten staan.

Te mooi om waar te zijn 😞

Helaas veel fakenieuws over een mogelijke laatste tour van Led Zeppelin.

Zelfs met data en dan zouden ze 26 en 27 mei 2026 in Ziggo moeten staan.

Te mooi om waar te zijn 😞
Zou een mooi verjaardagscadeau zijn, maar zoals je zelf al zegt te mooi om waar te zijn. Bovendien is LZ zonder John Bonham toch niet echt LZ.

Ik herhaal mijn opmerking van in het Werchter topic, toen met betrekking op gorillaz: is FATM groot genoeg voor arena’s? Of enkel in de UK arena’s?
Ik denk in Nederland Ziggo en dan België beetje zelfde grootte of misschien Voorst

Ik denk in Nederland Ziggo en dan België beetje zelfde grootte of misschien Voorst
Laatste 2 zaal concerten in België waren in het Sportpaleis, en ze heeft al even niet meer gespeeld hier, dus neem aan dat ze die daar terug zullen zetten?

Laatste 2 zaal concerten in België waren in het Sportpaleis, en ze heeft al even niet meer gespeeld hier, dus neem aan dat ze die daar terug zullen zetten?
Naar mijn gevoel is de hype rond haar wel wat gaan liggen, maar wie weet wat het nieuwe album zal doen voor die populariteit. Ik zie het alvast graag gebeuren (y)

Users who are viewing this thread