Tour geruchten

Alabama Shakes komt morgen met nieuws, mogelijk tourdata. Benieuwd of ze Europa ook aan zullen doen.
Ik dacht dat de band niet meer bestond en dat Brittany alleen nog solo aan de slag was.

Overigens fantastisch nieuws als de band weer bij elkaar is. Ik vond Brittany’s solowerk niet slecht maar die twee albums van AS zijn geweldig! Hun optreden op La Cruilla in Barcelona is een van de beste optredens die ik ooit heb meegemaakt.

Bekijk bijlage 12977

Data zijn nog niet bevestigd, maar aanstaande maandag weten we meer over de data van Neil Young!
Wordt druk die week.
De volgende dag naar Werchter.
Overigens begreep ik dat er nog een artiest komt rond die periode in het Stadspark. Helaas geen naam

Edit: bleek ook al iets te vroeg online te staan na een google zoekopdracht.

Bijlagen

• WhatsApp Image 2025-02-19 at 14.webp
    WhatsApp Image 2025-02-19 at 14.webp
    55,9 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
McCartney zou wel leuk zijn.
Nul geruchten voor komende zomer. Ik vermoed dat hij na de zomer weer op tour gaat. Die strategie doet hij sinds een aantal jaar.
KOL lijkt me wel een goede kanshebber. Zou het verder niet weten eigenlijk. Tenzij David Gilmour er weer op uit trekt...😬

Het worden dus meerdere concerten dus gezien de vergunning die verleend is.
Di 1 juli | Summerstage | Stadspark Groningen | 15:00 – 23:00 uur | Opbouw vanaf 16 juni om 08:00 uur, afbouw gereed op 11 juli om 15:00 uur | Muziek

• Thinking
Waarderingen: BatMutsje

Users who are viewing this thread