Top 2000

Ik vind het ook zoooo jammer dat ze de korte versie draaien van Happier Than Ever van Billie Eilish. Die opbouw geeft het nummer juist zoveel kracht.
Ik heb een vermoeden dat dit ook de aanleiding was van je bericht gezien de tijd van plaatsen.

Ik las dit bericht en was blij om te lezen dat er ook een lange versie van dat nummer bestaat. Toen ik er naar op zoek ging, bleek dat de versie te zijn die ik ken en bestaat er dus net een kortere versie. Het 'lange' nummer duurt niet eens 5 minuten en zoals je zegt, die opbouw kan je er toch niet uit wegdenken? Of zoek ik verkeerd in Spotify en bestaat er wel een langere versie?

Meer on topic, maar dan wat betreft de Tijdloze 100. Vorig jaar steeg In The End fors naar een vijfde plek. Zou de piek in de populariteit en optredens op Werchter vorig en volgend jaar voor een nieuwe nummer 1 kunnen zorgen? Of is dat te ver gedacht? Niet dat het voor mij hoeft, van mij mag Black daar tot het einde der tijden staan. ;)

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ik las dit bericht en was blij om te lezen dat er ook een lange versie van dat nummer bestaat. Toen ik er naar op zoek ging, bleek dat de versie te zijn die ik ken en bestaat er dus net een kortere versie. Het 'lange' nummer duurt niet eens 5 minuten en zoals je zegt, die opbouw kan je er toch niet uit wegdenken? Of zoek ik verkeerd in Spotify en bestaat er wel een langere versie?
Er bestaat niet zozeer een nog langere versie, maar Radio 2 draait een versie waar een stuk uit is geknipt. Als ik het goed herinner het stuk vanaf “Do you read my interviews?” tot het moment dat het nummer meer vaart krijgt.

Jammer inderdaad, helemaal omdat ze wel de hele tijd verkondigen dat ze de volledige versies draaien. The Black Parade was ook ietsje ingekort gister.

Heeft iemand Arriving Somewhere But Not Here nog meegekregen? Benieuwd hoeveel minuten daarvan zijn overgebleven...

Ergens wel jammer dat ze dan iets als Shine on you Crazy Diamond wel in zijn volledigheid afspelen, waarvan je de eerste +- 10 minuten dan juist weer prima kan missen.

Voelt inderdaad een beetje willekeurig, maar heb het idee dat de "boomerrock" vaak wel in zijn volledigheid wordt gedraaid. In het verlengde hiervan erger ik me ook aan een zekere DJ tussen 16 en 18 die hele muzikale intro's vol ouwehoert, maar met die man ga ik sowieso nooit vrienden worden.

Ik dacht zelf aan een verbastering van flower power naar vrouwen power (of vrouwer power, maar klinkt net niet lekker)

Ik vond het sowieso een beetje gezapig de hele middag. Hopelijk morgen wat meer pit, lange laatste werkdag anders.
Oke dat is wel goed gekomen. Sowieso één van de beste uurtjes nu: One Of These Nights, Boulevard of Broken Dreams en Sad Man's Tongue allemaal uit mijn stemlijst. Twee van de mooiste Nederlandstalige nummers (Onderweg en Omarm) en tussendoor nog o.a. Boston, Arctic Monkeys en Radiohead 😎

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Oke dat is wel goed gekomen. Sowieso één van de beste uurtjes nu: One Of These Nights, Boulevard of Broken Dreams en Sad Man's Tongue allemaal uit mijn stemlijst. Twee van de mooiste Nederlandstalige nummers (Onderweg en Omarm) en tussendoor nog o.a. Boston, Arctic Monkeys en Radiohead 😎

Beetje jammer dan dat Ruud de Wild al die nummers dan weer moet mashuppen...

• Sad
Waarderingen: Pommer
Ja vooral die "overgang" naar Boulevard was echt pijnlijk. Toch maar opnieuw ingestart uiteindelijk 😅 Jammer dat je dan juist hem krijgt in één van de betere uurtjes (al is elk uur met hem jammer).
Vond de overgang naar "Do I Wanna Know" ook verschrikkelijk

Opzich vind ik dat mashuppen nog niet zo erg, maar er dan hakkelig doorheen praten 🙅

@AngieH @Oasiss zal op 1 januari een topic openen voor die top100 vrouwen! Was het stiekem een beetje vergeten. Dan kan iedereen zich nog even anderhalve dag focussen op de Festileaks Tijdloze.

Ideeën voor een naam van de top100? Is vast iets moois van te maken…
Helemaal goed hoor! Lekker doen als je er tijd voor hebt en inderdaad, zo clasht het niet met andere lijsten😄 ik ga even nadenken over een naam!

Users who are viewing this thread