Top 2000

Ik heb in de tijd dat je een halfuurtje mocht blijven zelfs eens 3 tijdsvakken op een rij gekregen, wat helemaal misging.

Je had twee kleuren polsbandjes ofzo, terwijl ze per ongeluk het derde tijdsvak ook al hadden gescand. Er werd gezegd dat het goed kwam maar niemand geloofde me nog toen ik na sessie 2 weer terug naar binnen wou… uiteindelijk wel doorgelaten, maar daardoor best veel gemist.
Ach ja vroeger. Vroeger kwam je het cafe uit en kon je er meteen weer in omdat er niemand was. Geen mensen die perse in beeld moesten komen, hele ontspannen sfeer, een veel relaxtere en natuurlijk omgang tussen publiek en dj's en heel veel leuke quizzen, spellen en challenges. Voor mij is de charme van het top 2000 cafe al heel lang weg en heb totaal geen neiging er weer heen te gaan, omdat het vrijblijvende van vroeger toch weg is.

Zeik "vroeger was alles beter" modus uit

Heerlijk weer die top 2000. Korn en Froukje achter elkaar hoor ik heel af en toe eens in een playlist van mijzelf, maar zo op de radio gaat tie toch harder aan. Mooie editie tot nu toe weer.

• Leuk
Waarderingen: @Marc, Joe en AngieH
Gewoon eens op google zoeken naar "Iron Maiden man" hij komt er al een jaar of 10/11 in zijn vakantie. Speurt op internet naar vrijgevallen kaartjes. Dus niks geen voortrekkerij. De man is een klassieker, met als het café zelf. Zit na de kerst altijd te wachten wanneer ie opduikt
Ah, kijk, dat verklaart het inderdaad. Grappig dat jij juist naar hem uitkijkt, waar ik denk "ok, genoeg, next". Voor ieder wat wils, zo blijkt maar weer. 🙂

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Koekdoos
Ach ja vroeger. Vroeger kwam je het cafe uit en kon je er meteen weer in omdat er niemand was. Geen mensen die perse in beeld moesten komen, hele ontspannen sfeer, een veel relaxtere en natuurlijk omgang tussen publiek en dj's en heel veel leuke quizzen, spellen en challenges. Voor mij is de charme van het top 2000 cafe al heel lang weg en heb totaal geen neiging er weer heen te gaan, omdat het vrijblijvende van vroeger toch weg is.

Heerlijk weer die top 2000. Korn en Froukje achter elkaar hoor ik heel af en toe eens in een playlist van mijzelf, maar zo op de radio gaat tie toch harder aan. Mooie editie tot nu toe weer.
Daarnet op de Tijdloze countdown ging het van Rammstein naar Celine Dion. Prachtig.
Of nu, Tool na Lou Reed.

Wat een vreselijk kutnummer toch dit van Froukje. Bij de Top 2000 hurt/heal -100 punten voor haar. En dan wordt er ook nog six seven geschreeuwd door de radio hierna. Kortom, het kan alleen nog maar beter worden vanaf nu.
Dat gaat ook nog gebeuren bij nummer 467, 367, 267, 167 en 67..

• Leuk
Waarderingen: AngieH en Timmetje
Ik hoorde net een stemtoelichting op het nummer Run van Snow Patrol. Toch één van hun grootste hits. Deze bewijst goed dat er mensen zijn die muziek toch heel anders beleven dan wij nerds hier op het forum. Want diegene had dat nummer pas dit jaar ontdekt. Tijdens een show van Snow Patrol in de Ziggo Dome. Er zijn dus mensen die een (duur) kaartje voor een grote show en dan de grootste hit niet kennen..

Toch een puntje ingehaald met 268-277! (maar vandaag alweer terug op 10 punten achterstand...)

Gisteren spelletjesmiddag gehad dus groot deel van de dag niet actief geluisterd (stond op achtergrond aan), maar inmiddels is de inhaalslag ingezet met een tussenstand van 331-337 (en 2 extra inloop vandaag al)

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Ik hoorde net een stemtoelichting op het nummer Run van Snow Patrol. Toch één van hun grootste hits. Deze bewijst goed dat er mensen zijn die muziek toch heel anders beleven dan wij nerds hier op het forum. Want diegene had dat nummer pas dit jaar ontdekt. Tijdens een show van Snow Patrol in de Ziggo Dome. Er zijn dus mensen die een (duur) kaartje voor een grote show en dan de grootste hit niet kennen..
Ik noem dat onverstandig met je geld om gaan maar a la

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en BeWario
Vanmiddag gaan we van Crazy Train naar 99 Luftballons en van Rammstein naar Lola Young, worden ook leuke overgangen.
Nou, of toen ik zojuist inschakelde; van Jaap Reesema- Grijs (🥴) naar The Smiths- There is a light that never goes out. Heb bij die eerste dan spontaan zin de radio uit te pleuren en lekker Spotify op te zetten, maar The Smiths is dan tóch weer leuk.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en Koekdoos
Misschien waren ze fan van dat laatste album en hebben ze daarom tickets gekocht.
Ik ken mensen die getrouwd zijn op Chasing cars en kan me onironisch bijzonder goed voorstellen dat zij alleen dit nummer kennen en op basis van dat sentiment eersterangtickets zouden halen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Als het zo lastig is om tickets voor het café krijgen, hoe krijgt die *ene kale vent* dan toch steeds een kaartje iedere keer als Iron Maiden wordt gedraaid? Wordt hij dan opgetrommeld door Radio2 zelf?
Ironmaidenman is een meubelstuk. Dat zullen ze wel onderling regelen.

Lol net zoals Lowlands....na de eerste 2 jaargangen had ik het wel gezien.

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Extra puntje van kritiek. De willekeur wanneer ze de 'lange/album' versie van een nummer laten horen en wanneer de 'korte/radio' versie komt.
Ik vind het ook zoooo jammer dat ze de korte versie draaien van Happier Than Ever van Billie Eilish. Die opbouw geeft het nummer juist zoveel kracht.
Ik heb een vermoeden dat dit ook de aanleiding was van je bericht gezien de tijd van plaatsen.

Users who are viewing this thread