Ach ja vroeger. Vroeger kwam je het cafe uit en kon je er meteen weer in omdat er niemand was. Geen mensen die perse in beeld moesten komen, hele ontspannen sfeer, een veel relaxtere en natuurlijk omgang tussen publiek en dj's en heel veel leuke quizzen, spellen en challenges. Voor mij is de charme van het top 2000 cafe al heel lang weg en heb totaal geen neiging er weer heen te gaan, omdat het vrijblijvende van vroeger toch weg is.Ik heb in de tijd dat je een halfuurtje mocht blijven zelfs eens 3 tijdsvakken op een rij gekregen, wat helemaal misging.
Je had twee kleuren polsbandjes ofzo, terwijl ze per ongeluk het derde tijdsvak ook al hadden gescand. Er werd gezegd dat het goed kwam maar niemand geloofde me nog toen ik na sessie 2 weer terug naar binnen wou… uiteindelijk wel doorgelaten, maar daardoor best veel gemist.
Zeik "vroeger was alles beter" modus uit
Heerlijk weer die top 2000. Korn en Froukje achter elkaar hoor ik heel af en toe eens in een playlist van mijzelf, maar zo op de radio gaat tie toch harder aan. Mooie editie tot nu toe weer.