Top 2000

Kan iemand mij vertellen waarom Ruud de Wild zo prime time radio maakt bij radio 2, terwijl ik letterlijk niemand ken die het tof vindt? Contract voorwaarden? Puur op basis van bekendheid van de naam?

Je zou toch zeggen dat er iets aan de programmering moet veranderen als bijna iedereen het als matige radio ervaart?

En voor de centen hoeft ie ook niet bij de NPO te zijn, toch?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en AngieH
Kan iemand mij vertellen waarom Ruud de Wild zo prime time radio maakt bij radio 2, terwijl ik letterlijk niemand ken die het tof vindt? Contract voorwaarden? Puur op basis van bekendheid van de naam?

Je zou toch zeggen dat er iets aan de programmering moet veranderen als bijna iedereen het als matige radio ervaart?

Ik vraag mij inmiddels al een jaar of 15 af wat die man nog op de radio moet🤦

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Als het echt slecht beluisterd wordt, zouden ze wel maatregelen nemen. Ik luisterde er in het verleden wel eens naar, maar dan moet je inderdaad niet gaan letten op het gemompel, ge-'uhh' of de matige grappen.

Als het echt slecht beluisterd wordt, zouden ze wel maatregelen nemen. Ik luisterde er in het verleden wel eens naar, maar dan moet je inderdaad niet gaan letten op het gemompel, ge-'uhh' of de matige grappen.
Maar wordt het goed beluisterd omdat het toevallig primetime is of omdat mensen graag Ruuds onderbroekenhumor willen horen? Denk oprecht het eerste.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Als Tim op het Broek na lekker om dat tijdstip had gestaan ipv van 04:00 tot 06:00. Wat een fijne radio dj vind ik dat zeg.

Denk alleen wel dat Ruud nogsteeds best wel wat fans heeft, ookal vind ik hem ook niet echt goed en fijn om naar te luisteren.

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Als Tim op het Broek na lekker om dat tijdstip had gestaan ipv van 04:00 tot 06:00. Wat een fijne radio dj vind ik dat zeg.

Denk alleen wel dat Ruud nogsteeds best wel wat fans heeft, ookal vind ik hem ook niet echt goed en fijn om naar te luisteren.
Tim is een topper en zijn avondshow is echt een leuk programma

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
ash ketchum pokemon GIF

• Geweldig
  • Confetti
Waarderingen: Raoul en Koekdoos
434-439, we komen eraan! (Tussendoor tot op 2 punten genaderd, maar toen kwam er weer een reeks nietszeggende muziek!)

Absoluut. Ook jammer dat het destijds met een conflict gepaard ging. Wel een goede stap voor hem. Vermoed (hoop) dat hij snel op een overdag tijdstip komt
Ook wel verfrissend om mensen met, in ieder geval van origine, een accent op landelijke kanalen te hebben.
Wat wel jammer is, dat je ze dan vaak hoort 'vernederlandsen'.

Ik heb toch ieder jaar wel weer dat ik bij een aantal nummers denk: goh, deze act die ik vooral van naam en 1 of 2 nummers ken, had best een veel grotere persoonlijke favoriet kunnen zijn (geweest) als ik eerder was geboren / op het juiste moment kennis had gemaakt met de act. Dit jaar: The Porcupine Tree, Supertramp, Iron Maiden. En dit is de twee editie dat ik een ontzettend lekkere outro hoor, ga opzoeken wie dit ook alweer zijn, en dan blijken het gewoon de in mijn hoofd vrij saaie White Lies te zijn. Andersom gebeurt ook wel hoor: bij een nogal zouteloos nummer vroeg ik me af welke Nederlandse act dit was en toen bleek het Nothing But Thieves.

Verder merk ik dit jaar meer dan vorige jaren de 'verjonging' in de lijst, waardoor erg veel nummers me (41 jaar) doen denken een de periode op de middelbare school en net daarna. Lekker hoor, zo'n week vol nostalgie. :)

Users who are viewing this thread