The Strokes

Tweede Ziggo show incoming? Maar 1 Ziggo lijkt niet echt voldoende.

Met positie rond de 3.500 in de wachtrij is het in ieder geval niet gelukt. Alles strak uitverkocht.

• Verdrietig
Waarderingen: dann
Met positie rond de 3.500 in de wachtrij is het in ieder geval niet gelukt. Alles strak uitverkocht.
Er vallen nog voortdurend tickets terug in de verkoop. Blijven proberen.
Tenzij je echt per se staanplaatsen moet hebben, dan is het moeilijker.

Er vallen nog voortdurend tickets terug in de verkoop. Blijven proberen.
Tenzij je echt per se staanplaatsen moet hebben, dan is het moeilijker.
Ja, het zouden bij voorkeur staanplaatsen moeten worden. Ik zie zitplaatsen op de eerste ring voor meer dan € 200, dat wordt te gortig. En nog losse tickets voor de tweede ring maar ik wil graag zonder verrekijker. Ik blijf het proberen...

Als iemand extra staanplekken over heeft, maak je mij daar zielsgelukkig mee. Zowel ik als mijn broertje moesten plotseling een paar seconde voor het begin ons wachtwoord aanpassen. Terwijl we al lang ingelogd waren. Tot overmaat van ramp schreef mijn broertje dat 'het binnen 1 seconde gelukt was'. Ik interpeteerde dat als dat hij kaarten had. Dacht dus dat we alleen nog voor een vriend moesten kopen en hij 4 kaarten had, maar hij bedoelde dat hij 1 seconde vantevoren in de wachtrij zat, niet wetende dat hij hetzelfde probleem had als ik. Dus heb ik maar 1 kaart gekocht en is mijn hele gezin nu zwaarteleurgesteld.

Ik heb twee kaartjes kunnen kopen, maar het is 1 staplaats en 1 zitplaats geworden :(

Is er iemand bereid om zijn/haar staplaats te ruilen tegen mijn zitplaats (links achterin, goed zicht). Uiteraard tegen bijbetaling!
Mijn vriendin en ik zouden graag naast elkaar de show meemaken.

Gisteren niks, vandaag zitten refreshen voor Amsterdam, dusseldorf en London. Op één of andere manier gelukt om staanplaatsen te scoren voor Londen 7/10 aan de reguliere prijs (ik probeer ten allen prijze het platinumverhaal niet te voeden en vermijd die tickets). Ik weet niet hoe dit gelukt is, maar blijven refreshen loont opnieuw...

• Leuk
Waarderingen: Cootje
Zijn al hun shows sold out dan? Zijn er nu ook niet voor gekend heel uitgebreid te touren.

Users who are viewing this thread