The Rolling Stones

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Wat was het geluid vreselijk in Koning Boudewijn. Ik hou men hart al vast voor Coldplay in augustus.

Te verwachten in een voetbaltempel maar had het niet zo erg verwacht die echo. Het stond ook véél te zacht..

De band zelf was geweldig!

Ik heb de Stones paar keer gezien (gisteren niet) en hun geluid is van nature nogal “chaotisch” (ik wil niemand schofferen, en ik heb het puur over de geluidskwaliteit).

Zet daar dan nog de akoestiek bij van het KBS en dan krijg je waarschijnlijk, vooral bij zitplaatsen, een vertraging en dus echo…

Bij stadionconcerten zou ik toch altijd voor staanplaatsen gaan, zodat je wat dichter bij de geluidsbron kan staan…
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Ik moet ook toegeven dat Belgen een fijn publiek zijn om tussen te staan. Weinig tot geen geouwehoer tijdens concert. Vond ze qua enthousiasme minder dan in Amsterdam. Komt doordat zit-publiek verder vanaf podium zit. Geluid een stuk minder want stond te zacht. Drank halen zeer goed, binnenkomen moet je stevig aan de wandel. Vergeleken met JC Arena was Keith en stuk beter en Jagger was iets minder uitbundig. Al met al vervelen de Stones nooit en stellen ze zelden teleur. Setlist Amsterdam beduidend beter!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Een "insider" komt met de volgende info: De Stones komen volgend jaar weer naar Europa. Het levert de nodige discussie op maar hij is er zeker van. De contracten zijn getekend met organisatoren en touroperators. Er is geen reden om aan te nemen dat het niet door zal gaan.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Een "insider" komt met de volgende info: De Stones komen volgend jaar weer naar Europa. Het levert de nodige discussie op maar hij is er zeker van. De contracten zijn getekend met organisatoren en touroperators. Er is geen reden om aan te nemen dat het niet door zal gaan.
Haha Jezus, er gaat dus officieel niet meer gevoetbald worden in de stadia volgend jaar.
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Dan gaan ze toch festivals doen mag ik hopen ? Als ze in dezelfde landen optreden als dit jaar, gaan mensen dan nog voor het 2e jaar op rij 100+ euro neertellen om het 'misschien laatste optreden' van deze kerels te gaan zien met maar 1 support act of zo ? Hier gaan dan toch enorm veel mensen afhaken ? Ze wegzetten op bvb een tweede TW Classic met een heel dagprogramma lijkt me dan toch logischer, niet ?

Tenzij ze net als Coldplay terugkomen om die landen aan te doen die ze in 22 links hebben laten liggen....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dan gaan ze toch festivals doen mag ik hopen ? Als ze in dezelfde landen optreden als dit jaar, gaan mensen dan nog voor het 2e jaar op rij 100+ euro neertellen om het 'misschien laatste optreden' van deze kerels te gaan zien met maar 1 support act of zo ? Hier gaan dan toch enorm veel mensen afhaken ? Ze wegzetten op bvb een tweede TW Classic met een heel dagprogramma lijkt me dan toch logischer, niet ?

Tenzij ze net als Coldplay terugkomen om die landen aan te doen die ze in 22 links hebben laten liggen....
Als ze weer naar Europa komen worden het idd grotendeels landen die ze dit jaar niet bezocht hebben zoals bv Portugal Kroatië Finland Schotland Ierland Denemarken. Mogelijk aangevuld met weer enkele concerten in the UK Duitsland en wie weet NL.....
Het was ten slotte toch ook hier binnen no time uitverkocht.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Cisseman

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Ik vond het echt super gaaf en zou het wel weer overwegen, maar als je 2x achter elkaar komt, vind ik niet dat je nogmaal die 150 euro kunt vragen voor achter op het veld. Het verliest toch zijn wat speciale status, dus vraag me af of je het voor dezelfde prijzen weer uitverkoopt. Voor 100 euro ben ik er gewoon bij.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik denk niet dat door de prijs mensen wegblijven als je 2 keer achter elkaar komt. Bij bv Rammstein blijven ze ook niet weg. Die verkopen ook weer alles uit en doen zelfs meerdere concerten..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
European Tour this summer with final London Shows. That's all. Just that. No more gigs after that.
Dit wordt door een insider gemeld op het forum. De persoon heeft al vaker info vermeld. Soms waar en soms bleek er niets van te kloppen omdat bv plannen gewijzigd werden wat hij dan ook kon weerleggen. Kortom wel iemand die weet waarover hij praat denk ik. Ook werd er al eerder door een andere forumlid met inside info gemeld dat de Stones wederom Europa zouden aandoen in 2023...
Het zou dus nu mogelijk gaan om de laatste concerten. Gaat ook een gerucht dat ze enkel afscheid gaan nemen van de grote stadionconcerten...
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr en wenteldave

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
European Tour this summer with final London Shows. That's all. Just that. No more gigs after that.
Dit wordt door een insider gemeld op het forum. De persoon heeft al vaker info vermeld. Soms waar en soms bleek er niets van te kloppen omdat bv plannen gewijzigd werden wat hij dan ook kon weerleggen. Kortom wel iemand die weet waarover hij praat denk ik. Ook werd er al eerder door een andere forumlid met inside info gemeld dat de Stones wederom Europa zouden aandoen in 2023...
Het zou dus nu mogelijk gaan om de laatste concerten. Gaat ook een gerucht dat ze enkel afscheid gaan nemen van de grote stadionconcerten...

Hopen op dat laatste dan. Zou ze best wel eens in een zaal willen zien. Hoe gaaf de Arena ook was, het geluid is echt heel erg slecht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
European Tour this summer with final London Shows. That's all. Just that. No more gigs after that.
Dit wordt door een insider gemeld op het forum. De persoon heeft al vaker info vermeld. Soms waar en soms bleek er niets van te kloppen omdat bv plannen gewijzigd werden wat hij dan ook kon weerleggen. Kortom wel iemand die weet waarover hij praat denk ik. Ook werd er al eerder door een andere forumlid met inside info gemeld dat de Stones wederom Europa zouden aandoen in 2023...
Het zou dus nu mogelijk gaan om de laatste concerten. Gaat ook een gerucht dat ze enkel afscheid gaan nemen van de grote stadionconcerten...
echt benieuwd dan, EU juni/juli en eindigen in Londen blijkbaar

(fyi, zelfde persoon)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Op het forum komt eea vandaag weer ter sprake in verschillende posts. Ik citeer:
there is contract signed and agreed for second leg of European tour, so relax and keep your fingers crossed fir the boys to stay fit and healthy. That's it. All your discussions regarding any other places for touring are useless.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
thesun.co.uk/tvandshowbiz/20137712/rolling-stones-release-first-music-18-years-next-summer/

ROLLING ON Rolling Stones to release first album of new music in 18 years next summer

I CAN reveal The Rolling Stones plan to release a new record next summer.

I’m told Mick Jagger, Keith Richards and Ronnie Wood teamed up in New York over the past fortnight for recording sessions, alongside a raft of world class session musicians to complete the initial recordings for their first output of original material in 18 years.

It also marks their first record without legendary drummer Charlie Watts – who sadly passed away in 2021 ahead of their most recent tour after almost six decades with the band.

A source said: “After Charlie’s passing there was some uncertainty about what to do next.

“They had stadium dates scheduled so pressed ahead, but afterwards it wasn’t clear what the future looked like.

“But now they’ve had time to reflect they all feel it’s the right thing to keep doing what they’ve always done as a band, make new music and hopefully hit the road again to perform it to their fans.

“They’ve had a knock in recent years, but the show goes on – and The Stones always do.”

I’m told another major tour, likely to include US, South American and European dates will likely follow the 2023 release.

Drummer Steve Jordan joined the trio at Electric Lady Studios in New York, alongside veteran bass player Darryl Jones to complete the line-up.

Last year I caught the legendary group on tour in Madrid for the first night of their European run – where they sounded as fresh and vibrant as ever.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Ron Wood over nieuw album en touren.
Oh My God Omg GIF by Schitt's Creek
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
topic opvallend prominent nu op IORR Tell Me : Stones tour plans 2023

o_O
De geruchten zijn ook niet mals naar aanleiding van de uitspraken van Ronnie Wood over het nieuwe album en de nieuwe tour. Blijkbaar gaan ze nog even door en touren ze over verschillende continenten 2023/24. Europa en Amerika zijn wel de belangrijkste gegadigden voor volgend jaar. Wat wel uniek is want de laatste jaren was het 1 continent en ongeveer 15 a 20 concerten per jaar. Daar gaan ze dus vanaf wijken zo zijn de verhalen..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken