The Rolling Stones

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ja de Stones blijven populair en toch opvallend dat het zo snel is uitverkocht ondanks, voor velen, tegen absurde prijzen.

Zat net even via ticketmaster te kijken hoe andere groepen/artiesten het doen met de verkoop.

Lady Gaga loopt voor geen meter, Genesis volop plek, Kiss en Placebo een drama, zelfs Bastille niet eens de helft gevuld.

Placebo geeft trouwens een verrassingsconcert in de Melkweg volgende week. Stuur maar door naar Pinkpop hoor!!

Kwam een paar filmpjes tegen van Genesis van de huidige tour.
Phil Collins heeft het toch echt niet meer hoor en wat een statische bedoening.
 

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
?
Wow, dat ging snel! De show van The Rolling Stones in de Johan Cruijff ArenA is uitverkocht. Heb je misgegrepen en wil je de SIXTY Tour niet missen? Er zijn nog wel tickets voor de show in het Koning Boudewijnstadion in Brussel op 11 juli 2022.
?
Tickets voor de Belgische show zijn nu te koop via: https://ticketmaster-be.tm7522.net/RollingStonesBE
Ik begrijp nooit zo goed dat er al zo snel geroepen wordt dat het uitverkocht is. Ja, staanplaatsen zijn inderdaad vergeven, maar ik zie nog genoeg zitplaatsen. Kijk bijvoorbeeld eens naar vak 405 en 406, nog genoeg te koop. Niet dat ik er zou willen zitten, maar 't is verre van uitverkocht. Anyway, ik heb twee mooie PIT tickets voor Stockholm, de tour afsluiter. Ook nog eens 80 euro goedkoper dan PIT in Amsterdam.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Iemand ervaring met hoe het op het veld is bij een uitverkochte Arena? Mijn laatste ervaring met een groot consert, Muse in Nijmegen, is me niet zo goed bevallen. Veel te veel mensen voor het terrein. Naar de wc? Show min of meer voorbij voor je want je komt nooit meer op een fatsoenlijke plek terug. Sowieso, heeft de helft van de mensen een waardeloze plek met zoveel mensen. Op een festival is dat prima, dan ga je vooraan staan bij de bands waar jij voor komt, maar bij een consert komt iedereen voor dezelfde band en kun je dat niet maken vind ik.

Ervaringen bij de Ziggo zijn veel beter (Al was dat ook muse, met een podium in het midden, dus stond je altijd goed) Benieuwd hoe dit in de arena is.
 

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
Iemand ervaring met hoe het op het veld is bij een uitverkochte Arena? Mijn laatste ervaring met een groot consert, Muse in Nijmegen, is me niet zo goed bevallen. Veel te veel mensen voor het terrein. Naar de wc? Show min of meer voorbij voor je want je komt nooit meer op een fatsoenlijke plek terug. Sowieso, heeft de helft van de mensen een waardeloze plek met zoveel mensen. Op een festival is dat prima, dan ga je vooraan staan bij de bands waar jij voor komt, maar bij een consert komt iedereen voor dezelfde band en kun je dat niet maken vind ik.

Ervaringen bij de Ziggo zijn veel beter (Al was dat ook muse, met een podium in het midden, dus stond je altijd goed) Benieuwd hoe dit in de arena is.
Ooit wel eens vooraan gestaan in de arena. Dat was te doen, maar zeker niet geweldig. Als je achteraan staat of een zitplaats hebt, is het bagger vermoed ik.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Iemand ervaring met hoe het op het veld is bij een uitverkochte Arena? Mijn laatste ervaring met een groot consert, Muse in Nijmegen, is me niet zo goed bevallen. Veel te veel mensen voor het terrein. Naar de wc? Show min of meer voorbij voor je want je komt nooit meer op een fatsoenlijke plek terug. Sowieso, heeft de helft van de mensen een waardeloze plek met zoveel mensen. Op een festival is dat prima, dan ga je vooraan staan bij de bands waar jij voor komt, maar bij een consert komt iedereen voor dezelfde band en kun je dat niet maken vind ik.

Ervaringen bij de Ziggo zijn veel beter (Al was dat ook muse, met een podium in het midden, dus stond je altijd goed) Benieuwd hoe dit in de arena is.
Die concerten van muse in de ziggo waren wel echt goedd..

Mijn ervaring is dat het sowieso erg verschilt per artiest en per locatie.
Ik kan me in de arena wel voorstellen dat als je een mooi plekje heb ergens vooraan dat je toch even dat plasje wil inhouden ja.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Hopelijk spreken ze Nederlands bij het ticketloket ;)
Het is een beetje opa vertelt, maar dan moet ik toch denken aan die keer dat het hele veld in Keulen was verkocht aan Nederlanders. wat een feest was dat in het Müngersdorfer Stadion, 31 mei 1990.
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
150
95
Het is een beetje opa vertelt, maar dan moet ik toch denken aan die keer dat het hele veld in Keulen was verkocht aan Nederlanders. wat een feest was dat in het Müngersdorfer Stadion, 31 mei 1990.
En die loopplanken waardoor je zo van tribune het veld op kon lopen. (en de Nederlandse beveiliging die dat wel best vond)
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Heeft er iemand ervaringen met concerten in het Koning Boudewijnstadion? Hoe zit het met parkeren?
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Voor de mensen die naar Gelsenkirchen gaan oa @Rincewind @wenteldave :
Zorg dat je voldoende cash bij je hebt.
Het is weer even geleden, maar tijdens het concert van Rammstein in 2019 was ik blij dat mijn vrouw voldoende geld had meegenomen.
Wij doen hier alles met onze pinpas, maar zo ver waren ze in Gelsenkirchen nog lang niet. Ze verkochten daar kaarten waar je eten en drinken mee kon kopen, maar alleen met cash kon je die kaarten kopen.
Veel plezier voor iedereen die gaat.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Voor de mensen die naar Gelsenkirchen gaan oa @Rincewind @wenteldave :
Zorg dat je voldoende cash bij je hebt.
Het is weer even geleden, maar tijdens het concert van Rammstein in 2019 was ik blij dat mijn vrouw voldoende geld had meegenomen.
Wij doen hier alles met onze pinpas, maar zo ver waren ze in Gelsenkirchen nog lang niet. Ze verkochten daar kaarten waar je eten en drinken mee kon kopen, maar alleen met cash kon je die kaarten kopen.
Veel plezier voor iedereen die gaat.
Weleens een voetbalwedstrijd gezien daar, maar dat was precies waar ik me aan ergerde. Eerst een kaart opladen ook nog, volgens mij, hartstikke ruk. Toch bedankt voor de tip, want was wel iets geweest om alsnog te vergeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Doom010

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Heeft er iemand ervaringen met concerten in het Koning Boudewijnstadion? Hoe zit het met parkeren?
Je hebt parkings in de buurt maar die zijn vlug vol. Bij het laatste concert een paar jaar geleden hebben we gewoon een hotel geboekt in de stad en met het openbaar vervoer naar het stadion gegaan. Werkt prima. Volgens mij rijden er ook bussen vanaf parkings net buiten de stad al weet ik dit niet zeker...
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Als voorpret en voor degenen die zich afvragen hoe de Stones anno nu live presteren:


Plus een extra stukje Keith:

 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
150
95
Heeft er iemand ervaringen met concerten in het Koning Boudewijnstadion? Hoe zit het met parkeren?
Laatste keer was een jaar of tien geleden, dus de situatie kan verbeterd zijn.

Geen horeca in het stadion voor de golden cirkel, het veld mocht je niet op, dus voor een glas bier of flesje water moest je buiten het stadion zijn. En aangezien de 2e ring op straatniveau is, kon je dus ierdere keer alle trappen op. Was de eerste en laatste keer.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Benieuwd of we nog een aardig voorprogramma krijgen. Vorige keer met de Staat vond ik helemaal niks.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Waanzinnig met deze prijzen... niet verwacht dat het binnen een uur uitverkocht zou zijn. Ook al waren er natuurlijk van tevoren verschillende pre-sales.
En ondertussen zijn er weer honderden tickets vrij gekomen als je kijkt op het zaalplan via ticketmaster. Dat is dan toch vreemd.....
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
En ondertussen zijn er weer honderden tickets vrij gekomen als je kijkt op het zaalplan via ticketmaster. Dat is dan toch vreemd.....
Inderdaad vreemd hoe deze kaarten dan weer "terugvallen". Of zullen ze een bepaalde hoeveelheid achter de hand hebben gehouden? Geen idee hoe dit werkt. Hoe minder kaarten er verkocht worden uiteindelijk, des te beter is de situatie voor de "lucky dippers".

Bij Brussel trouwens eenzelfde verhaal: veel plaatsen zijn nog niet verkocht, zelfs de Golden Circle en Pit Tickets zijn nog niet uitverkocht. Het is trouwens eerder voorgekomen dat er opnieuw lucky dip tickets worden uitgegeven, alhoewel dit wel maar heel zelden is voorgekomen en dan met name in de VS.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
En ondertussen zijn er weer honderden tickets vrij gekomen als je kijkt op het zaalplan via ticketmaster. Dat is dan toch vreemd.....
Niet zo vreemd want het gaat om de zijaanzicht-vakken 419 en 407, die pas in de verkoop zijn gegooid ruim nadat het persbericht over hoe het concert in luttele minuten uitverkocht was verstuurd werd. Ik zat te hopen dat kaarten in deze vakken 84 euro per stuk zouden kosten (zijaanzicht is doorgaans zelfde prijs als plaatsen achterin het stadion), maar nee hoor, ook deze plekken gaan voor 173 euro van de hand. Opvallend trouwens dat de kaartverkoop tijdens de beide pre-sales niet hard leek te gaan, terwijl het op de ochtend van de algemene ticketverkoop snel uitverkocht was. Doet me vermoeden dat een heleboel tickets opgekocht zijn door foute ticketbureaus. Tijdens de pre-sale dagen moest je met captcha's aangeven dat je geen bot was, maar voor de ticketverkoop zelf niet, dus konden de bots wellicht losgaan met inkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken