The Rolling Stones

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.151
1.184
Ik heb ze in 2014 op TW Classic gezien. 89 euro voor een ticket. Maar dan had je er ook nog Simple Minds, Triggerfinger, Arno, Seasick Steve en ... Charlie Watts bij.

Nu, voor mij was dit een band waarbij ik er genoeg aan had om ze één keer te zien. En dat is dan ook gebeurd. Deze laat ik aan mij voorbij gaan.

Alleszins veel succes en plezier voor de mensen die gaan dit jaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Absurde prijzen. En dan weten dat de band vanuit de coulissen ondersteuning krijgt en zelf niet helemaal live meer spelen, omdat het gewoon niet meer gaat. En dat was dan al de laatste keer op TW classic zo.
 
  • Wow
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Absurde prijzen. En dan weten dat de band vanuit de coulissen ondersteuning krijgt en zelf niet helemaal live meer spelen, omdat het gewoon niet meer gaat. En dat was dan al de laatste keer op TW classic zo.
Vond dat op zich wel een fijne show. Geen Springsteen/Cave achtige epicness maar heel onderhoudend.

Wel vreemd dat die mannen altijd zulke korte setjes spelen. Weinig nummers in de setlist altijd.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
294
251
Absurde prijzen. En dan weten dat de band vanuit de coulissen ondersteuning krijgt en zelf niet helemaal live meer spelen, omdat het gewoon niet meer gaat. En dat was dan al de laatste keer op TW classic zo.
Is dat zo?? Had ik nog niet eerder gelezen. Dus er staan achter de schermen nog een paar gitaristen? Dat zou ik apart vinden omdat Ronnie en vooral Keith allebei een vrij unieke sound hebben die zich moeilijk laat imiteren.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
De geruchten gaan bij Keith Richards al langer. Weet ook niet goed wat ik ervan moet denken.....
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Vond dat op zich wel een fijne show. Geen Springsteen/Cave achtige epicness maar heel onderhoudend.

Wel vreemd dat die mannen altijd zulke korte setjes spelen. Weinig nummers in de setlist altijd.
Kunnen ook niet langer meer vrees ik
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Is dat zo?? Had ik nog niet eerder gelezen. Dus er staan achter de schermen nog een paar gitaristen? Dat zou ik apart vinden omdat Ronnie en vooral Keith allebei een vrij unieke sound hebben die zich moeilijk laat imiteren.
Was wel degelijk zo, maar ik leg nadruk op ondersteuning, niet overnemen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.939
6.181
Absurde prijzen. En dan weten dat de band vanuit de coulissen ondersteuning krijgt en zelf niet helemaal live meer spelen, omdat het gewoon niet meer gaat. En dat was dan al de laatste keer op TW classic zo.
WAT
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Met zulke prijzen hoop je toch ergens dat deze tour gewoon volledig flopt en ze voor lege stadions spelen. Gaat niet gebeuren natuurlijk ...

Ook opvallend. In België opnieuw een groot concert dat niet bij Live Nation zit!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.201
10.584
Ik ben de laatste om op mijn centen te kijken voor concerten normaal, maar dit vind ik echt de grens overschreden. 170 euro voor de 'goedkoopste' behoorlijke plekken, is diefstal gewoon. Voor één concert. Da's mijn combiticket van Primavera.
Ik sta perplex. Wat een geld. Gewoon schandalig. Die mannen hebben het niet meer nodig. Hier wordt slim gebruik gemaakt van het feit dat hun doelgroep voornamelijk bestaat uit mensen met een fijne spaarrekening en die dit dus wat minder erg vinden.

Het erge is dat dit gaat uitverkopen en de standaard voor een concertkaartprijs alleen maar hoger en hoger wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.201
10.584
Absurde prijzen. En dan weten dat de band vanuit de coulissen ondersteuning krijgt en zelf niet helemaal live meer spelen, omdat het gewoon niet meer gaat. En dat was dan al de laatste keer op TW classic zo.
Dit is echt nieuw voor mij. Ook al kan ik het me voorstellen maar dit is dan toch gewoon bedrog eigenlijk? Grotendeels een heel duur theaterstuk?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.201
10.584
Jos, het is ook crisis voor die mannen hè. Wie gaat er de stoof verwarmen wanneer het winter wordt?
Een extra vlammetje gegeven als reactie om The Stones de winter door te helpen! Als je ouder wordt moet de kachel ook hoger.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.416
1.916
'Niet helemaal live' is een verschil met 'helemaal niet live' natuurlijk. Belangrijke nuance. Beide niet proper maar in het laatste geval helemaal onaanvaardbaar.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Neem aan dat Jagger wel gewoon speelt, en de gitaren gewoon ingeplugt zijn, alleen dat er andere mee spelen en de lastige stukken spelen? Of staat Keith daadwerkelijk grote delen gewoon uit? Dat zou wel ernstig zijn...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
'Niet helemaal live' is een verschil met 'helemaal niet live' natuurlijk. Belangrijke nuance. Beide niet proper maar in het laatste geval helemaal onaanvaardbaar.
Inderdaad. Belangrijke nuance. Enkele grote fans die ik ken en er toen waren merkten het ook op.
Nu is dat op zich niet veel anders dan veel andere groten waar ook vaak een tape meeloopt, of het ook wordt opgevangen door andere muzikanten.
Ik vind het dan alleen frappant dat je dan op je 80 toch gaat toeren voor dat absurde bedrag, en dat nog meer het geval zal zijn dan ervoor. Want het is op zich geen schande dat je die kwaliteit niet meer kan brengen.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken