The Rolling Stones

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.218
Ik werk deze week 's avonds, dus mocht iemand willen dat ik help stuur dan maar even een PM. :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.620
11.308
Ik heb wel een plattegrond. Misschien dat je wel een kleine inschatting kan maken?
rolling-stones-gelsenkirchen-low.jpg
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
150 euro zou ik voor staplaatsen misschien nog voor een keer neerleggen. Dit is toch de laatste mogelijkheid om deze legendes ooit nog live te zien.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
het probleem is dat je weet dat je meehelpt aan de ondergang van live muziek. als dit uitverkoopt, en je weet dat het gaat uitverkopen dan drijven ze het volgende keer nog een stap verder.
Ja dat is ook zo, of je sluit je leven af zonder ze ooit gezien te hebben. Keuzes...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
Wordt toch een loterij, dus kan is sowieso al klein om aan tickets te komen. Dus wat dat betreft is kans nog wel groot dat ik toch niet ga.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.218
Het probleem is dat je weet dat je meehelpt aan de ondergang van live muziek. Als dit uitverkoopt, en je weet dat het gaat uitverkopen dan drijven ze het volgende keer nog een stap verder.
Gezien je 8 kaarten per persoon kan kopen verkoopt dit sowieso wel uit en staat een groot gedeelte straks op Marktplaats.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Te laat voor de nieuwsbrief vreesik. Wordt spannend vrijdag. Ik ga Brussel en Amsterdam proberen.
Prijzen zijn krankzinnig, maar ze weten dat ze het kunnen vragen want verkoopt toch wel uit. Al hadden ze het nog 2x zo duur gemaakt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.620
11.308
Te laat voor de nieuwsbrief vreesik. Wordt spannend vrijdag. Ik ga Brussel en Amsterdam proberen.
Prijzen zijn krankzinnig, maar ze weten dat ze het kunnen vragen want verkoopt toch wel uit. Al hadden ze het nog 2x zo duur gemaakt.
't Is deze link voor Amsterdam qua VVK, alleen ik weet niet of je een exclusieve code krijgt via de mail of dat ie voor iedereen geldt. https://www.ticketmaster.nl/event/the-rolling-stones-s-i-x-t-y-tickets/279977?CL_ORIGIN=ORIGIN2
En deze voor Brussel: https://www.ticketmaster.be/event/the-rolling-stones-sixty-tickets/49125?CL_ORIGIN=ORIGIN2
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Prijzen zijn krankzinnig, maar ze weten dat ze het kunnen vragen want verkoopt toch wel uit. Al hadden ze het nog 2x zo duur gemaakt.
Die zin maakt me een beetje droevig eigenlijk.

Zolang de zot ernaar danst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken