Ik moet hier wel een beetje om lachen. Ik heb de Stones een keer of 25 live gezien en lees alles wat los en vast zit (boeken, media berichten, etc.) over de Stones. Ik steek een groot deel van mijn vrije tijd in het luisteren naar Stones muziek, lezen van boeken, websites afstruinen, etc. Ik zou er bij wijze van spreken een afstudeerscriptie over kunnen schrijven. Als er 1 band is die NIET ondersteund wordt door back up muziek / muzikanten, zijn het de Stones wel. Heb je al eens goed geluisterd naar live optredens van de afgelopen 15 jaar? Veel mensen horen het niet, maar het barst van de fouten. Keith maakt er soms een potje van, Mick vergeet vaak teksten, het is allemaal niet heel gelikt. Maar dat draagt alleen maar bij aan de charme vind ik. Het massa publiek hoort het helemaal niet als Keith in plaats van Jumping jack flash, Brown sugar instart. De correcties voeren ze zelf uit op het podium. Toch gaat het nog wel eens mis en moeten ze een nummer opnieuw beginnen. Niks mis mee. Als je wil weten hoe het klinkt wanneer een artiest wordt ondersteund (zowel instrumentaal als vocaal), adviseer ik je om eens naar een concert van Ariana Grande te gaan. Dan weet je dat de Stones echt live spelen. Ik ben overigens wel benieuwd hoe je aan deze wijsheid komt. Kun je je bron van deze info prijsgeven?