The National

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Ik ga dot topic even mijden t/m vrijdag. Ik zie alweer veel te veel spoilers langskomen qua setlist en kan mezelf toch niet weerhouden van te gluren als het zo doorgaat ;)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
Waar zie je dit?😇
De Ziggo pagina en de mojo pagina zeggen twee verschillende dingen
Mail van Mojo van zojuist.

TIJDSCHEMA
18:30u - Deuren open
19:15u - Support act Bartees Strange
20:30u - The National
23:00u - Verwacht einde
 
  • Geweldig
Waarderingen: gerrie

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Kijk erg uit naar vrijdag zeg! 2,5 uur genieten van the National. Ik heb ze voor het laatst gezien op Lowlands 2019. Ik hoop ook vooral dat de zaal gevuld is met mensen die hun mond dicht kunnen houden tijdens het concert. Was bij the war on drugs in de ziggo dome toch wel een grote ergernis tijdens het concert.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.234
4.506
Kijk erg uit naar vrijdag zeg! 2,5 uur genieten van the National. Ik heb ze voor het laatst gezien op Lowlands 2019. Ik hoop ook vooral dat de zaal gevuld is met mensen die hun mond dicht kunnen houden tijdens het concert. Was bij the war on drugs in de ziggo dome toch wel een grote ergernis tijdens het concert.
Bij Bon Iver was het publiek perfect in de Ziggo. Laten we op die vibe hopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Als je van de reviews uitgaat, speelt deze band de tour van hun leven. Jezus wat kijk ik uit naar overmorgen.

 
  • Leuk
Waarderingen: Joris, Davidd en Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.234
4.506
Godsamme, je zou bijna zeggen dat het vrijdag alleen maar kan tegenvallen; zo veel zin en verwachting heb ik!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
565
413
Als je van de reviews uitgaat, speelt deze band de tour van hun leven. Jezus wat kijk ik uit naar overmorgen.

Heerlijke review!

Alleen nog maar zin in!
Ik zat net even op setlist fm te spieken.
Vanavond is de setlist weer helemaal anders 😂
Waarschijnlijk omdat ze twee dagen op rij in Alexandra palace staan, maar conclusie: alles is mogelijk vrijdag, eigenlijk wel heel leuk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Heerlijke review!

Alleen nog maar zin in!
Ik zat net even op setlist fm te spieken.
Vanavond is de setlist weer helemaal anders 😂
Waarschijnlijk omdat ze twee dagen op rij in Alexandra palace staan, maar conclusie: alles is mogelijk vrijdag, eigenlijk wel heel leuk!
Tsja, met zo'n repetoire kan het ook bijna niet misgaan toch? Ik was de laatste tijd een klein beetje The National moe moet eerlijk zeggen, maar door het laatste album heb ik de vibe weer helemaal te pakken. Net op tijd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Zojuist een ticket gekocht! Ben zeer benieuwd of ze de Pukkelpop shows van 2019 kunnen overtreffen.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.562
2.042
Of het nou meeschreeuwen op Mr November, wegdromen bij Nobody else will be there of janken bij Light years wordt, ik heb in ieder geval erg hoge verwachtingen. 😄
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken