Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb de cd nog niet rustig op m'n cd speler kunnen beluisteren maar op mijn oortjes vanaf Spotify vind ik het verschrikkelijk.
De songs vind ik geweldig maar alles lijkt zo kapot geproduceerd dat ik er bijna niet naar kan luisteren. Hoop oprecht dat ik me daarin vergis en dat het vooral aan de combi Airpods/Spotify ligt.
Ik heb de cd nog niet rustig op m'n cd speler kunnen beluisteren maar op mijn oortjes vanaf Spotify vind ik het verschrikkelijk.
De songs vind ik geweldig maar alles lijkt zo kapot geproduceerd dat ik er bijna niet naar kan luisteren. Hoop oprecht dat ik me daarin vergis en dat het vooral aan de combi Airpods/Spotify ligt.
Goed te horen, ik heb net een nieuw rondje gedaan met een redelijk goede koptelefoon. Dat scheelde al wel iets maar klinkt toch nog een beetje of ik het album van Napster heb getrokken. Het doet me in ieder geval wel goed te weten dat zonder twijfel heel bewust voor deze sound is gekozen. Het was geen haastklus hè.
En de songs ontroeren me gelukkig wel enorm. Heerlijke pot melancholie voor dit donkere deel van het jaar.