Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En je moet je registreren voor de verkoop en dan maar hopen dat je geselecteerd wordt. Op zich een goede manier, maar kan me ook voorstellen dat klote is als je wordt uitgeloot.
En je moet je registreren voor de verkoop en dan maar hopen dat je geselecteerd wordt. Op zich een goede manier, maar kan me ook voorstellen dat klote is als je wordt uitgeloot.
Elk weekend al shows gepland met ruimte voor extra data, maar waarschijnlijk dus geen extra locaties. Dat wordt dus geen Belgische datum en geen Glastonbury, toch wel verrassend.
Elk weekend al shows gepland met ruimte voor extra data, maar waarschijnlijk dus geen extra locaties. Dat wordt dus geen Belgische datum en geen Glastonbury, toch wel verrassend.
Geluid bij Styles was niets op aan te merken, dus heb daar eigenlijk wel vertrouwen in.
Het zijn verder allemaal voetbalstadions, maar Zürich is naar verhouding vrij intiem met 30k capaciteit bij voetbal. Volgens mij is de rest bij voetbal al 50k of meer.
Ik betwijfel of er ruimte is voor extra concerten. De huidige US tour heeft ook 3 tot 5 dagen tussen de verschillende locaties. De productie is echt enorm, zal daar wel mee te maken hebben.