Sziget Festival 2022

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Het lijkt idd veel rustiger. Sowieso al veel mensen weg zien gaan vanochtend/vanmiddag. Heb inmiddels ruimte rond m'n tent 😂. Beetje jammer dat de buren al het afval hebben laten liggen 🙄. Ben benieuwd wat dat gaat betekenen straks bij Arctic Monkeys
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
651
Het zal wellicht aan mij liggen, maar ik vind Arctic Monkeys wederom matig. Zeer passief op dit moment en de menigte rond mij ligt hier ook ver te slapen. Hopelijk toch een goed einde.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
651
Ja nu is het kalf volledig verdronken. Vergeet gewoon ineens zijn tekst en weet begot niet waar hij is precies. Wat een bizar iets.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Ik heb echt genoten van Arctic Monkeys 😬. Voornamelijk van de drummer! Nu mijn laatste act bezoeken namelijk Fontaines DC en dan ga ik m'n tentje opzoeken en lekker slapen
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Ik heb echt genoten van Arctic Monkeys 😬. Voornamelijk van de drummer! Nu mijn laatste act bezoeken namelijk Fontaines DC en dan ga ik m'n tentje opzoeken en lekker slapen
Ik heb ook erg genoten, moet wel zeggen dat de nummers van het laatste album het tempo erg uit de show halen, maar er zaten gelukkig veel klassiekers in de setlist (Pretty Visitors!)

Veel plezier bij Fontaines DC! Zal waarschijnlijk een top optreden worden.

Wij stappen in de auto om terug te rijden naar Nederland en ons klaar te maken voor Lowlands.
 
  • Wow
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik heb ook erg genoten, moet wel zeggen dat de nummers van het laatste album het tempo erg uit de show halen, maar er zaten gelukkig veel klassiekers in de setlist (Pretty Visitors!)

Veel plezier bij Fontaines DC! Zal waarschijnlijk een top optreden worden.

Wij stappen in de auto om terug te rijden naar Nederland en ons klaar te maken voor Lowlands.
damn lowlands meteen erna pakken! Doe je goed! Veel plezier alvast en een veilige terugreis!
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik heb nog nooit Arctic Monkeys live gezien en ik vond ze vandaag gewoon prima spelen. Een vriend zei wel terecht “ Is dit de waardige SZiget afsluiter na het kaliber headliners?”dat betwijfel ik. Ik zelf denk dat Dua Lipa een knallender einde had gegeven. Maar goed voordeel is wel dat het nu een stuk rustiger was op de laatste dag en dat was wel erg fijn na deze week.

Fontaines DC wilden we ook nog graag zien maar een vriend trok het niet meer helaas😂. Dus nu maar veilig terug naar de stad.

Inhaler vond ik trouwens weer super goed! Hoop dat ze goede muziek blijven maken zodat ze over een paar jaar misschien wel een sub headliner spot pakken.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Erg genoten van Fontaines DC, steengoede show. Succes met de terugreis! Voor mij begint morgen lekker op tijd de terugreis. Tussenstopje in Neurenberg, ff kort slapen in een fatsoenlijk bed en een fatsoenlijke douche. Dan woensdag laatste paar uur rijden en dan donderdag door naar Lowlands. Heb al wel besloten dat ik pas tegen de middag ga rijden. Ff uitslapen is wel nodig 😂
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
En iedereen inmiddels veilig thuis? Wij zijn met de laatste 3,5u van de terugreis bezig
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Weinig positieve reacties op efestivals en reddit. Voornamelijk de sfeer zou tegengevallen zijn, prijzen zijn momenteel op West-Europees niveau en een hele hoop stof.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ook in onze voorlopige tussenstand van het Festivalrapport / Festileaks Festival Awards komt Sziget er als één van de slechtste festivals uit. Ze halen nergens de top 10. Sad stuff
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
Ik heb ook erg genoten, moet wel zeggen dat de nummers van het laatste album het tempo erg uit de show halen, maar er zaten gelukkig veel klassiekers in de setlist (Pretty Visitors!)

Veel plezier bij Fontaines DC! Zal waarschijnlijk een top optreden worden.

Wij stappen in de auto om terug te rijden naar Nederland en ons klaar te maken voor Lowlands.
Ze spelen twee hele nummers van het laatste album, maargoed.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Weinig positieve reacties op efestivals en reddit. Voornamelijk de sfeer zou tegengevallen zijn, prijzen zijn momenteel op West-Europees niveau en een hele hoop stof.
Dit was voor ons de eerste Sziget en vonden het qua organisatie ook wel tegenvallen.
- Vrij druk bij barren
- Prijzen voor eten erg duur en stegen naarmate het festival vorderde.
- Eet aanbod.
- Het feit dat op de laatste dagen veel drinken uitverkocht was(behalve bier).
- De aankleding bij de stages.
- De stof op het terrein. Ben nogsteeds stof aan het ophoesten, maar hier kan de organisatie weinig aan doen denk ik.

Moet zeggen dat het qua douches en WC'S wel goed geregeld was.

Zelf heb ik wel erg genoten van de sfeer en ook de muziek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken