HU Sziget 2024

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
358
512
So far, worst lineup next summer. 100€ max for this shit

 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik schrik echt met de verschillen. Vooral omdat er zoveel mooi tourt in augustus 2024. Leeds and reading zetten een prima line up neer…wat SZiget aan het doen is weet ik niet.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Natuurlijk maar eerste aankondiging, en er komt ook gewoon altijd veel volk naar daar om te feesten.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799
Wel weer iets meer de pop/elektronische hoek inderdaad en minder alternatieve headliners. Maar het is onmiskenbaar een Sziget lineup over de breedte
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Nik is de meester in het opdelen van berichten die ook gewoon in één post kunnen... Moet je onderhand wel weten.

Voor de rest: typisch Sziget weer, dus ook typisch drie keer niet aan mij besteed.
😂😂Sorry mijn telefoon interface is soms niet zo handig.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Wel weer iets meer de pop/elektronische hoek inderdaad en minder alternatieve headliners. Maar het is onmiskenbaar een Sziget lineup over de breedte
Ik mis toch wel echt grote pop namen en grote Indie namen.

In 2022 kreeg je Stromae voor Justin Bieber , Arctic Monkeys , bandjes zoals Inhaler, Tame Impala , Dua Lipa en Steve Aoki op een andere stage… noem maar op.

Ik mis echt de grote pop, rock en indie namen in deze drop. Verder zijn Fred Again… en Martin Garrix prima dance namen. Sam Smith als headliner voelt niet groot genoeg. Maar dat komt misschien omdat hij de Pinkpop zondag voor Ed Sheeran zal optreden en dan maak ik misschien een verkeerde vergelijking tussen deze festivals.

Wordt denk ik een weekend Pukkelpop dan in plaats van SZiget. Ik had wel al gelezen hier dat Lana op Pukkelpop lastig wordt?

Edit: kleine troost. Als four tet en Fred Again dezelfde dag optreden heb je wel iets speciaals. Beide heren ( en samen met Skrillex) waren vervangende afsluiter voor Coachella en dat was wel echt een hele goede en gave set.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik mis toch wel echt grote pop namen en grote Indie namen.

In 2022 kreeg je Stromae voor Justin Bieber , Arctic Monkeys , bandjes zoals Inhaler, Tame Impala , Dua Lipa en Steve Aoki op een andere stage… noem maar op.

Ik mis echt de grote pop, rock en indie namen in deze drop. Verder zijn Fred Again… en Martin Garrix prima dance namen. Sam Smith als headliner voelt niet groot genoeg. Maar dat komt misschien omdat hij de Pinkpop zondag voor Ed Sheeran zal optreden en dan maak ik misschien een verkeerde vergelijking tussen deze festivals.

Wordt denk ik een weekend Pukkelpop dan in plaats van SZiget. Ik had wel al gelezen hier dat Lana op Pukkelpop lastig wordt?

Edit: kleine troost. Als four tet en Fred Again dezelfde dag optreden heb je wel iets speciaals. Beide heren ( en samen met Skrillex) waren vervangende afsluiter voor Coachella en dat was wel echt een hele goede en gave set.
Er zijn pas 4 van de 6 headliners bekend. En gemiddeld 5 acts per dag. Er zal nog zat bijkomen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.234
4.506
Ik vind het zo slecht nog niet. Twee van de vier headliners bevallen me, zij het dat het misschien wat kleinere namen zijn (Fred Again en Stormzy), daarnaast vind ik de namen daaronder beter dan wat ik de laatste jaren voor Sziget voorbij zag komen.

Los daarvan, is Sziget geen festival meer voor mij.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik vind het zo slecht nog niet. Twee van de vier headliners bevallen me, zij het dat het misschien wat kleinere namen zijn (Fred Again en Stormzy), daarnaast vind ik de namen daaronder beter dan wat ik de laatste jaren voor Sziget voorbij zag komen.

Los daarvan, is Sziget geen festival meer voor mij.
? daaronder beter? Beter dan een Inhaler, Sam Fender , Sigrid , Caribou, Jungle en Fountaines DC?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.234
4.506
Fontaines DC (staat er kennelijk opnieuw?), Big Thief, Aurora, Four Tet, L'impératrice, Warhaus, Blondshell, Nia Archives kan mij meer bekoren ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken