Studio BKS - Vrijdag 11 juni

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Nou, en we hebben ook nog een festivalseizoen te vieren. Dat zal een feestelijke bedoeling worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Of Jos zal de link delen. Dat mag natuurlijk ook. Veel plezier :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Het idee is leuk maar hij loopt om de 10 seconden vast
Ik heb er zelf geen last van. Iemand anders van ons ook. Die zij dat het uiteindelijk het wel redelijk deed na een paar keer reloaden. Veel meer kunnen wij ook niet doen. Zonde.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ben benieuwd of we het nog terug kunnen luisteren... wie is nu die verdomde kapper.
Is gezegd. Hou onze kanalen een beetje in de gaten dan komt de video of snippets vanzelf online :)
Ik deel het hier ook wanneer het beschikbaar is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Bijna vergeten te zeggen. tot 18 juni kan je nog mee doen met de winactie. De kort quiz (die je mag googelen) is te vinden aan relatief aan het begin van de uitzending.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Netjes hoor, blij om te horen wie zijn kapper is. Wel een tip van mijn kant. Laat een snorretje staan, groei wat borsthaar en trek een Ado Den Haag shirt aan.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Mooi dat we het nog hebben kunnen terugluisteren. Leuk om zo even een update te hebben. Weinig echt nieuws, behalve dat BKS aan inrichting en andere samenwerkingen blijft sleutelen. En dat programma volgende jaar al flink in de steigers staat. We wachten het af.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken