Sport algemeen

Dit was vooraf al helder, maar deze twee teams doen heel veel afbraak aan de titel klassieker. Voor Feyenoord is 1-1 dikke prima overigens. Zeker gelet op het gelijkspel van NEC.

Maar goed, zoveel matige ellende, dus voorspellen is eigenlijk zinloos, zelfs al nu Feyenoord toch wel redelijk goed lijkt te zitten voor de top 3.
Klassieker is klassieker, blijven voor mij altijd de 2 grootste clubs van Nederland en dat is de enige voorwaarde om het de klassieker te kunnen noemen.

Voor Twente een lekker weekend, enige 3 punten in de top 6, al waren wij ook echt ondermaats.

Ja, laat ik het dan anders zeggen; ik heb zelden de twee grootste clubs van Nederland (beiden) zo slecht gezien.

Al een chance dat La Louvière er 5 scoort of we hingen eraan.

Enfin. Het zal voor ons van de bekerfinale moeten komen wellicht.

Ik heb in ieder geval genoten van AZ-GRO. Slechte eerste helft, discutabele beslissing bij niet gegeven strafschop. Maar leuke 2e helft gezien.

t nivo van t nederlands voetbal is toch echt om te huilen.
hopen dat t nederlands elftal voor wat positivisme kan zorgen

t nivo van t nederlands voetbal is toch echt om te huilen.
hopen dat t nederlands elftal voor wat positivisme kan zorgen
Dat kan toch ook niet anders. Elke iets beter als gemiddelde voetballer wordt verkocht aan het buitenland. Om vervolgens als reserve op de bank te zitten bij clubs die alle spelers maar opkopen Omdat de directe tegenstander ze dan niet heeft. Het hele wereltje is verrot tot in de kern.

Dit is natuurlijk gewoon Trump pleasen..

In de hele geschiedenis van de Olympische Spelen heeft er één transvrouw meegedaan. Die heeft met gewichtheffen geen medaille gewonnen.

• Leuk
  • 100
Waarderingen: Mark's Kal en Koekdoos

In de hele geschiedenis van de Olympische Spelen heeft er één transvrouw meegedaan. Die heeft met gewichtheffen geen medaille gewonnen.
Perfect toch, dan is er ook niemand die er een probleem van moet maken, want ze doen toch niet mee😉

Ja, heel fijn om zonder enige reden een hele groep mensen te schofferen!
Schofferen?
Tis gewoon duidelijkheid scheppen. Kijk een man heeft een biologisch voordeel tegenover een vrouw.
Gaan we dan alle topsportvrouwen schofferen door transvrouwen toe te laten en wereldrecords/prijzen/prijzengeld weg te kapen die nog onmogelijk verbroken zullen worden?

Ik wist dat ik het gewoon had moeten laten gaan..

Anyway, benieuwd naar NL vanavond.
Maar kijk, de meest hier op dit forum zullen dit weer niet goed vinden, maar wat ga je doen als er een transvrouw pakweg op de marathon ineens 5 minuten sneller loopt dan een vrouw?
Het zou zomaar perfect kunnen. Jij juicht dat dus toe?

Dit is echt wel wat kort door de bocht. Discussie speelt al jaren in de sport en was ook één van de grote hoofdpunten waarmee Kirsty Coventry tot voorzitter van het IOC werd verkozen.

Of het al dan niet een goede zaak is, is een andere discussie.

Mathieu van der Poel, fenomenaal. Ik ben toch wel weer heel erg nieuwsgierig naar Vlaanderen en Roubaix.

Users who are viewing this thread