Sport algemeen

Mark kan werken met wat hij heeft, mits de garantie dat ze de profielen halen die nodig zijn in de zomer.
oppoken, als ik zie hoe lamlendig ze soms zijn betwijfel ik of er soms begeestering is in de kleedkamer
en buiten zetten, bv in brugge & antwerp is dat al nodig, waarom zou dat in anderlecht niet gebeuren met een coucke
Welke club kan u die garantie geven😅
Manchester City of een Psg, maar daar stopt het dan ook bijna bij.

Hasi staat gekend voor de begeestering en zelfs hem lukte het niet. De vraag stellen, is ze beantwoorden: Zou zo een Sardella of Hey echt wakker liggen van het zoveelste verlies?😅

Welke trainer in Brugge/Antwerp heeft er wie buitengegooid? Ik ben niet mee hoor.😅

Bij PSV had hij wel ook de pech dat hij een van de beste ploegen van Ajax sinds 95' trof. Anders had hij naast het kampioenschap in België, misschien nog wel een positieve notering op zijn CV.
Dat klopt, al speelde hij daar zelf ook wel een aanzienlijke rol in.

Ten eerste omdat hij tijdens Ajax - PSV eind maart, waarbij PSV op 8 punten voorsprong had kunnen komen, niet door durfde te drukken tegen 10 man en ten tweede omdat hij zich binnen de club nogal onmogelijk maakte door volledig zijn eigen plan te trekken en allerlei stafleden (waaronder de medische) te negeren. Hij wilde zelfs Mart van den Heuvel eruit hebben, de (in ieder geval rondom PSV) alom geprezen teammanager die een enorme rol speelt in het verwelkomen en thuis laten voelen van met name buitenlandse spelers.

Ongekend wat voor Jekyll & Hyde-selectie PSV dat jaar overigens had. Uitstekende spelers als Angelino, Dumfries, De Jong, Lozano en Bergwijn, met als wissels nog de opkomende Malen en Gakpo, maar ook een verdedigend blok van Viergever, Schwaab, Hendrix en Rosario.

Hasi staat gekend voor de begeestering en zelfs hem lukte het niet. De vraag stellen, is ze beantwoorden: Zou zo een Sardella of Hey echt wakker liggen van het zoveelste verlies?😅

Welke trainer in Brugge/Antwerp heeft er wie buitengegooid? Ik ben niet mee hoor.😅
Hasi is een brulaap die op zijn eerste periode bij Anderlecht na nog nergens succes heeft gekend.
Het was niet alleen een schande om die man terug binnen te halen, kreeg die nog een contractverlenging erbovenop.

Ik heb mij aan die kerel geërgerd van de eerste wedstrijd van de play offs vorig jaar tot op zijn laatste match in Luik.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Anderlecht heeft iemand nodig die een visie heeft en zich daar aan houdt
Anderlecht heeft iemand nodig die een palmares heeft en dit heeft hij zowel als speler als trainer (in belgië)
Anderlecht heeft iemand nodig die doet wat nodig is om punten te halen (bij ons ook eerst als blok, en daarna aanvallender)
Anderlecht heeft iemand nodig die de kleedkamer wat kan oppoken (kan hij ook)
Anderlecht heeft iemand nodig die mensen durft buiten te zetten die er niet horen te zijn (voorzitters en dergelijke)
is het voetbal iets dat bij anderlecht hoort: neen.

maar nu werkt het ook al jaren niet.
We komen uit een periode waarin Wouter om de zoveel tijd van visie veranderde maar telkens de bal mis sloeg en nooit geduld opbracht.
Mazzu, Riemer, Hasi. Dat zijn geen trainers voor Anderlecht, die laatste zelfs voor niemand.

Ik hoop dat ze nu van bovenhand effe zeggen, dit is hoe wij op termijn willen spelen en de sportief directeur moet daarnaar handelen, de trainer, Neerpede... Ze moeten allemaal op dezelfde golflengte staan.

Dat is denk ik de enige weg naar succes.

• Leuk
Waarderingen: reaper en koekroeck

Mark heeft onze voorzitter meermaals uit de kleedkamer gesmeten voor de match of tijdens de rust bv
Bartje verhaeghe bij brugge doet zo een toeren ook.
ik zie anderlecht en wouterke destijds die zaken ook doen

Mark heeft onze voorzitter meermaals uit de kleedkamer gesmeten voor de match of tijdens de rust bv
tgochja, als ge dat als voorzitter éénmalig eens doet, heeft dat misschien effect, maar bij meerdere keren lachen die spelers er achteraf zelf mee hoor.

Dat is toch ook wel de transferstunt van dit seizoen, Sterling naar Feyenoord😅
Al bijna een jaar geen wedstrijd meer gespeeld, dus niet wedstrijdfit en heeft uberhaupt nog geen werkvergunning. Voordat die jongen serieus kan meedoen is PSV kampioen...

Ja echt heel erg vet dit! Geen idee hoe snel hij volledig wedstrijdfit is, maar als moraalboost natuurlijk al een heel dikke transfer. Het is best een tijdje geleden dat ik al mijn Feyenoordvrienden en -kennissen zo collectief blij heb gezien.

Ja Waddenzee.
0-4, dit had ik niet gedacht. En dan zijn we nog uiterst slordig geweest op de counter in het laatste half uur.

Bemoedigende prestatie na al die ellende, hopelijk zondag de bevestiging.

Ja echt heel erg vet dit! Geen idee hoe snel hij volledig wedstrijdfit is, maar als moraalboost natuurlijk al een heel dikke transfer. Het is best een tijdje geleden dat ik al mijn Feyenoordvrienden en -kennissen zo collectief blij heb gezien

Van Persie was de laatste anderhalf jaar van zijn carrière nog maar een schim van zijn Premier League jaren. Zelfs toen stak hij nog een van de beste spelers van de Eredivisie en een genot om naar te kijken. Ik verwacht (of misschien meer hoop) hetzelfde bij Sterling.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ja Waddenzee.
0-4, dit had ik niet gedacht. En dan zijn we nog uiterst slordig geweest op de counter in het laatste half uur.

Bemoedigende prestatie na al die ellende, hopelijk zondag de bevestiging.
Ik zat in het andere kamp. Ook ik had dit niet gedacht. 2 onvoorspelbare ploegen tegen elkaar. Heel frustrerend voor ons om te zien gisteren.
Wij mogen met deze ploeg Playoff1 op onze buik schuiven.

• Geweldig
Waarderingen: Joe
anderlecht kon 0-4 voor staan bij rust

lamlendig, zwak, geen 1 duel gewonnen, en volledig in de val gelopen met onze matige ploeg

proficiat
en dat het seizoen snel mag gedaan zijn voor ons

Van Persie was de laatste anderhalf jaar van zijn carrière nog maar een schim van zijn Premier League jaren. Zelfs toen stak hij nog een van de beste spelers van de Eredivisie en een genot om naar te kijken. Ik verwacht (of misschien meer hoop) hetzelfde bij Sterling.

Van Persie was wel een ander niveau dan Sterling. Verder zijn de gloriejaren van Sterling toch ook al iets langer geleden dan dat ze bij Van Persie waren. Bovendien denk ik dat Van Persie een stuk gemotiveerder zal geweest zijn om voor 'zijn' Feyenoord te spelen dan dat Sterling nu zal zijn.

Ik zou qua niveau en punt in z'n carrière eerder de vergelijking tussen Sterling en Nasri maken. Die laatste heeft bij Anderlecht eigenlijk geen deuk in een pakje boter meer gestampt, terwijl toen toch ook door velen verwacht werd dat hij het in de Belgische competitie "wel eens zou laten zien".

Ik hoop van harte voor de Feyenoordsupporters dat ik ongelijk heb, maar zo'n vedette op retour is altijd hit or miss en naar mijn gevoel toch vaker een miss dan een hit.

Users who are viewing this thread