Sport algemeen

Had nog nooit van die jongens gehoord en het zag er heel chaotisch uit maar leuk voor die gasten.
Vooral Hanne Desmet is een vrij bekende naam in het shorttracken. Naast Swings en Meylemans wellicht onze grootste hoop op nog een extra medaille deze Spelen.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Jon Dahl Tomasson, in Nederland gekend als trainer?
Wat is zijn stijl? Hoe laat hij zijn team spelen?

Ja, echt super zuur dit. Daar leef je dan 4 jaar naartoe
Ja echt verschrikkelijk voor hem, dit was zijn afstand en dan wordt je uit de wedstrijd geschaatst door zo'n nobody. Vervolgens niet je excuses aanbieden maar wel zitten juichen met je landgenoot die daar nooit had gestaan als hij niet de boel had lopen saboteren.

met pijn in het hart, maar mark Van Bommel is de ideale kandidaat voor jullie.
Zou idd een prima optie zijn voor Anderlecht. Maar of die dat wilt, is een andere vraag. Had - als buitenstaander - misschien gewoon het seizoen uitgedaan met Taravel en dan in de zomer iemand aangesteld die opnieuw kan beginnen bouwen, in samenspraak met de nieuwe sportief directeur.

de ideale kandidaat voor jullie
Mijn ploeg lijkt met Hayen ondertussen wel wat meer op het rechte pad, dus niet meteen een nieuwe coach nodig. ;) Al had Van Bommel wel top geweest.

Zou idd een prima optie zijn voor Anderlecht. Maar of die dat wilt, is een andere vraag. Had - als buitenstaander - misschien gewoon het seizoen uitgedaan met Taravel en dan in de zomer iemand aangesteld die opnieuw kan beginnen bouwen, in samenspraak met de nieuwe sportief directeur.

Mijn ploeg lijkt met Hayen ondertussen wel wat meer op het rechte pad, dus niet meteen een nieuwe coach nodig. ;) Al had Van Bommel wel top geweest.
Hayen en genk gaat ook wel werken :)

nu wij nog iets of wat toekomst creeeren....

Zeer benieuwd naar uw argumentatie.
Van Bommel is al meer mislukt in zijn trainerscarriëre dan gelukt.
Bij PSV had hij wel ook de pech dat hij een van de beste ploegen van Ajax sinds 95' trof. Anders had hij naast het kampioenschap in België, misschien nog wel een positieve notering op zijn CV.

Zeer benieuwd naar uw argumentatie.
Van Bommel is al meer mislukt in zijn trainerscarriëre dan gelukt.
Anderlecht heeft iemand nodig die een visie heeft en zich daar aan houdt
Anderlecht heeft iemand nodig die een palmares heeft en dit heeft hij zowel als speler als trainer (in belgië)
Anderlecht heeft iemand nodig die doet wat nodig is om punten te halen (bij ons ook eerst als blok, en daarna aanvallender)
Anderlecht heeft iemand nodig die de kleedkamer wat kan oppoken (kan hij ook)
Anderlecht heeft iemand nodig die mensen durft buiten te zetten die er niet horen te zijn (voorzitters en dergelijke)
is het voetbal iets dat bij anderlecht hoort: neen.

maar nu werkt het ook al jaren niet.

Anderlecht heeft iemand nodig die een visie heeft en zich daar aan houdt
Anderlecht heeft iemand nodig die een palmares heeft en dit heeft hij zowel als speler als trainer (in belgië)
Anderlecht heeft iemand nodig die doet wat nodig is om punten te halen (bij ons ook eerst als blok, en daarna aanvallender)
Anderlecht heeft iemand nodig die de kleedkamer wat kan oppoken (kan hij ook)
Anderlecht heeft iemand nodig die mensen durft buiten te zetten die er niet horen te zijn (voorzitters en dergelijke)
is het voetbal iets dat bij anderlecht hoort: neen.

maar nu werkt het ook al jaren niet.

Ik vind dat puur theoretisch allemaal mooi. Maar met de kern die je hebt, zit er gewoon niet meer in. Van de 11 starters mag je er 8 bij bv. Cercle Brugge zetten ze gaan niet eens opvallen.
Daar begint alles mee.

Toch ook wat opmerkingen:

-Een trainer met een visie is mooi, maar dan wel in functie van de kern die je hebt. Als je u als trainer niet kan aanpassen en uw visie wilt doorduwen, is dat een zwaktebod.

-palmares is handig.

-kleedkamer oppoken, tsja een trainer moet kunnen begeesteren.

-Een trainer moet helemaal niemand buitenzetten. Dat zou wel al te gek zijn, daarvoor heb je anderen in de club.

Bij PSV had hij wel ook de pech dat hij een van de beste ploegen van Ajax sinds 95' trof. Anders had hij naast het kampioenschap in België, misschien nog wel een positieve notering op zijn CV.
Je speelt nochtans naar twee keer tegen elkaar hoor. Als je al de rest allemaal wint, zal je wel kampioen spelen.😉

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ja echt verschrikkelijk voor hem, dit was zijn afstand en dan wordt je uit de wedstrijd geschaatst door zo'n nobody. Vervolgens niet je excuses aanbieden maar wel zitten juichen met je landgenoot die daar nooit had gestaan als hij niet de boel had lopen saboteren.
Ja, exact dat dus🤦

Volgens Nederlandse media heeft Anderlecht bot gevangen bij Simonis en geldt Schreuder als topkandidaat (niet de fijne Schreuder, maar Alfred dus).

Ik vind dat puur theoretisch allemaal mooi. Maar met de kern die je hebt, zit er gewoon niet meer in. Van de 11 starters mag je er 8 bij bv. Cercle Brugge zetten ze gaan niet eens opvallen.
Daar begint alles mee.

Toch ook wat opmerkingen:

-Een trainer met een visie is mooi, maar dan wel in functie van de kern die je hebt. Als je u als trainer niet kan aanpassen en uw visie wilt doorduwen, is dat een zwaktebod.

-palmares is handig.

-kleedkamer oppoken, tsja een trainer moet kunnen begeesteren.

-Een trainer moet helemaal niemand buitenzetten. Dat zou wel al te gek zijn, daarvoor heb je anderen in de club.
Mark kan werken met wat hij heeft, mits de garantie dat ze de profielen halen die nodig zijn in de zomer.
oppoken, als ik zie hoe lamlendig ze soms zijn betwijfel ik of er soms begeestering is in de kleedkamer
en buiten zetten, bv in brugge & antwerp is dat al nodig, waarom zou dat in anderlecht niet gebeuren met een coucke

Volgens Nederlandse media heeft Anderlecht bot gevangen bij Simonis en geldt Schreuder als topkandidaat (niet de fijne Schreuder, maar Alfred dus).
Gaan in Twente ook al de geruchten dat Simonis met Ajax, Anderlecht, AZ en Twente om tafel is geweest en dat Twente voor nu de voorkeur heeft, al moet je dat soort berichten met een flinke korrel zout nemen.

Gaan in Twente ook al de geruchten dat Simonis met Ajax, Anderlecht, AZ en Twente om tafel is geweest en dat Twente voor nu de voorkeur heeft, al moet je dat soort berichten met een flinke korrel zout nemen.
Lijken me allemaal mooie clubs voor hem. Al zou ik, als ik hem was, Ajax niet doen. Bij die andere clubs zie ik hem toch wel eerder bewijzen dat GAE geen Lucky shot was. Het afbreukrisico bij Ajax is wel groter; dan heb je al gauw na een goed jaar GAE twee mislukkingen aan je broek.

Users who are viewing this thread