Sport algemeen

NEC-Ajax: 1-2
Utrecht-PSV: 1-1
Feyenoord-FC Twente: 0-2
Go Ahead-FC Groningen: 3-3
RAFC - RSCA 0-1

Jammer dat we punten verliezen, maar heerlijk potje gezien. NEC fan zijn lijkt me echt leuk dit jaar.

En wat was de arbitrage weer volkomen waardeloos.

Jammer dat we punten verliezen, maar heerlijk potje gezien. NEC fan zijn lijkt me echt leuk dit jaar.

En wat was de arbitrage weer volkomen waardeloos.
Toch was dit de vervelendste thuiswedstrijd van het jaar. Voor mij altijd een lastige. Ik hoop altijd dat NEC alles wint, maar tegen Ajax niet
:)

Maar was beetje achaakpot gisteren. Nec creeerde weinig, Ajax deed niets met de man meer. Weinig kansen en weinig spektakel.

En Linssen vind ik geweldige gast en goede speler, maar die had ook rood moeten krijgen gisteren. Vieze overtreding.

Verder is het dit jaar erg leuk als seizoenkaarthouder bij NEC ja :-)

Ja, Linssen had denk ik wel rood moeten krijgen (vind het verder ook een geweldige gozer, lijkt me heerlijk om erbij te hebben). Ouaissa vond ik dan weer wat fors (de rode kaart). Ik snap nog dat het in snelheid op het veld zo lijkt. Maar waarom roept de VAR dan niet?

En die 1-0, ik denk dat iedereen bijna zeker weet dat ie eroverheen was, maar dat moet je toch helemaal zeker weten; in ieder geval niet op basis van een camerabeelden met de kwaliteit van beveiligingscamera uit de jaren '90 waar je pixels kunt tellen.

Pffffft, wanneer gaat Twente die kansen eens afmaken. Zoveelste duel dat ze gewoon de bovenliggende partij zijn en hadden moeten winnen. Beetje moedeloos wordt je ervan.

Pffffft, wanneer gaat Twente die kansen eens afmaken. Zoveelste duel dat ze gewoon de bovenliggende partij zijn en hadden moeten winnen. Beetje moedeloos wordt je ervan.
Jullie zijn wel altijd coulant voor clubs die in de put zitten.

Als ik de stand zo bekijk, is het voor Ajax nog niet zo desastreus op de helft. Maar wat is de eredivisie matig geworden. PSV steekt er met kop en schouder bovenuit, maar dat zegt net zoveel over PSV als over de rest. Maar goed, het naïeve, maar leuke spel van NEC, een 4-3 bij Fortuna AZ, maakt het ook wel weer amusant.

Hier zitten de nodige Twente fans, en ik zei net gekscherend, wat sympathiek dat jullie clubs in een dal wat helpen. Maar die pot tegen Ajax hadden jullie gewoon moeten winnen, vandaag ook tegen Feyenoord. Dan had de stand er toch wat anders uitgezien.

Als ik de stand zo bekijk, is het voor Ajax nog niet zo desastreus op de helft. Maar wat is de eredivisie matig geworden. PSV steekt er met kop en schouder bovenuit, maar dat zegt net zoveel over PSV als over de rest. Maar goed, het naïeve, maar leuke spel van NEC, een 4-3 bij Fortuna AZ, maakt het ook wel weer amusant.

Hier zitten de nodige Twente fans, en ik zei net gekscherend, wat sympathiek dat jullie clubs in een dal wat helpen. Maar die pot tegen Ajax hadden jullie gewoon moeten winnen, vandaag ook tegen Feyenoord. Dan had de stand er toch wat anders uitgezien.

Als Twente die twee potten had gewonnen, dan was je eerste alinea nog heftiger geweest...

Ik dacht dat de verliespartij tegen Ajax mij chagrijnig had gemaakt maar dit is toch nog wel erger. Hoe kun je tegen zo'n zwak Feyenoord niet winnen.... Het veldspel is al maanden goed maar we kunnen gewoon niet scoren. En dan die sneue Rotterdammers ook weer met hun vuurwerk geluiden, wanneer gaan we daar ook eens een stadion voor leeghalen, sneuneuzen dat ze zijn.

Ik dacht dat de verliespartij tegen Ajax mij chagrijnig had gemaakt maar dit is toch nog wel erger. Hoe kun je tegen zo'n zwak Feyenoord niet winnen.... Het veldspel is al maanden goed maar we kunnen gewoon niet scoren. En dan die sneue Rotterdammers ook weer met hun vuurwerk geluiden, wanneer gaan we daar ook eens een stadion voor leeghalen, sneuneuzen dat ze zijn.
Ik vond het vandaag eerlijk gezegd stukken minder dan in de eerdere edities. Desalniettemin verschrikkelijk stompzinnig en verderfelijk gedrag en ook wat mij betreft stakenswaardig. Ik ben er ook voorstander van om elke wedstrijd waarin 'Joden' gezongen wordt af te fluiten.

Wel weer blij met een punt:giggle:

Fel bevochten gelijkspel.

Wel twee penalties die... Wel heel goedkoop waren.
als we de 3-0 of 3-1 maken winnen we altijd.
de penalty van kerk was er geen en die van anderlecht ook niet.

de betere ploeg was antwerp, anderlecht heeft het uit toch vaak moeilijk

in de eerste 15 matchen halen we 14 punten...
in de laatste 4 (met oosting) halen we 10 op 12 en dat tegen 4 van de grote G6 (enkel union niet gehad bij die 4)

de hoop is terug bij ploeg en fans
en lekker sfeertje alweer op de bosuil.

• Leuk
Waarderingen: Martijn en Joe
als we de 3-0 of 3-1 maken winnen we altijd.
de penalty van kerk was er geen en die van anderlecht ook niet.

de betere ploeg was antwerp, anderlecht heeft het uit toch vaak moeilijk

in de eerste 15 matchen halen we 14 punten...
in de laatste 4 (met oosting) halen we 10 op 12 en dat tegen 4 van de grote G6 (enkel union niet gehad bij die 4)

de hoop is terug bij ploeg en fans
en lekker sfeertje alweer op de bosuil.
Bij die van antwerp heb je nog de beweging van de verdediger. Bij die van anderlecht is er niks aan, dat extra valletje van Bertacinni 🤨. Vederlicht gewoon.

• Leuk
Waarderingen: reaper
Bij die van antwerp heb je nog de beweging van de verdediger. Bij die van anderlecht is er niks aan, dat extra valletje van Bertacinni 🤨. Vederlicht gewoon.
De arbiter fluit die tweede penalty ook alleen maar omdat hij in de eerste helft ook al een even goedkope gaf aan de andere ploeg.

Had ze beter alle twee niet gefloten.

De arbiter fluit die tweede penalty ook alleen maar omdat hij in de eerste helft ook al een even goedkope gaf aan de andere ploeg.

Had ze beter alle twee niet gefloten.
Al die aangeschoten handsballen van de laatste weken vind ik een graad erger dan een verdediger die lomp een aanvaller aantrapt.

Users who are viewing this thread