Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Brugse bestuur had beter zichzelf de laan uitgestuurd. Steeds hogere doelen en eisen met de zwakste kern in jaren.
Verhaeghe & co doen enkel nog aan pensioensparen en clubs verworden een verdienmodel.
Echt wel!!! 3 weken darts van het hoogste niveau. Net zo'n traditie al de top 2000. Eredivisie, CL, Formule 1. Allemaal geweldig! Maar het WK Darts is gewoon nog steeds iets speciaal
Echt wel!!! 3 weken darts van het hoogste niveau. Net zo'n traditie al de top 2000. Eredivisie, CL, Formule 1. Allemaal geweldig! Maar het WK Darts is gewoon nog steeds iets speciaal
Helaas wel ja.... Heb voor de laatste race van de F1 maar even voor een maandje een abonnement gekocht, in het achterhoofd dat ik dan WK Darts ook mee kan pakken!
Het gaat echt over absurde bedragen. Als je Eredivisie, Champions League en F1/Darts wil kijken ben je meer als €50 kwijt. Ik heb al een iptv kastje maar alleen nog geen abbonement, zit er wel sterk over te twijfelen ook al voelt het alsof je dan onderdeel van het probleem bent.
VTM GO, kijk gratis alle series en films van VTM, VTM2, VTM3 en VTM4 live of uitgesteld. Of kijk zonder reclame met VTM GO+. Altijd waar je wil. Wanneer je wil. En op elk scherm.
Oprecht nog een prima wedstrijd, die wel alle kanten op kon vallen.. Goede generale voor zondag natuurlijk, je staat eigenlijk al 1-0 voor met het verlies van Feyenoord gisteren.
Oprecht nog een prima wedstrijd, die wel alle kanten op kon vallen.. Goede generale voor zondag natuurlijk, je staat eigenlijk al 1-0 voor met het verlies van Feyenoord gisteren.
Ik ben er ook bang voor dat die tegen Ajax de rug gaan rechten. Hopelijk niet. Die titel is momenteel heel ver weg voor de Amsterdammers, dus dan maar proberen om dat ook voor de Rotterdammers voor elkaar te krijgen
Ik ben er ook bang voor dat die tegen Ajax de rug gaan rechten. Hopelijk niet. Die titel is momenteel heel ver weg voor de Amsterdammers, dus dan maar proberen om dat ook voor de Rotterdammers voor elkaar te krijgen
Ja, ook als die er is, is er bij Ajax al helemaal geen stabiliteit en bij Feyenoord eigenlijk ook niet.
Ik vind Fred Grim verder wel een prima persoon om dit seizoen te doen. Jeugd inpassen waar zich een talent voordoet en dan ook maar accepteren dat je de ene week met een paar 17-jarigen heel leuk voetbalt en de andere week eraf gaat. Verder moet hierna gewoon echt weer met de bezem erdoor. We hebben geen keeper, Sutalo laat al jaren in het beste geval een krappe voldoende zien, we hebben geen backs en geen 6.
Ik wil niet eens zeggen dat alles wat Kroes deed, kut is, maar hoe kun je Henderson en Hato laten gaan zonder daar ook maar iets voor terug te halen. Als vorig jaar íets is gebleken, is het dat je met een stabiele organisatie meters kan maken.