Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet ideaal, die verschuiving van noord naar zuid en weer terug. Maar wel niet zo warm en je zit in een prachtige omgeving. Voor de meereizende fans is dat meer waard dan dicht op elkaar in niemandsland tussen Houston en Dallas wat Nederland heeft.
Ik zal dan wel een beetje recup moeten nemen om op tijd thuis te zijn voor die 5u wedstrijd. Die zondag wedstrijd is het bij ons braderij, dat gaat ook een uitdaging worden voor velen.
Ah, goed te doen! Heb je een linkje waar ik dit makkelijk en vooral overzichtelijk kan bekijken voor ook andere wedstrijden? Zat net zelf al te zoeken, maar vond niet echt een compleet overzicht.
Ah, goed te doen! Heb je een linkje waar ik dit makkelijk en vooral overzichtelijk kan bekijken voor ook andere wedstrijden? Zat net zelf al te zoeken, maar vond niet echt een compleet overzicht.
Het was heerlijk.
Eindelijk terug ouderwetse sfeer. Rauw.
Direct tegenstander opjagen.
Oosting scoort goed bij de fans op dit moment.
Winnen van aartsrivaal brugge
Seizoensrevelatie stvv uit de beker kegelen en nu genk verslaan.
3 weken terug voorlaatste
Nu op 4 punten van plaats 6
ok, hij verloor van de beste ploeg van het land (den antwaarp) maar die match hadden ze normaal altijd wel gewonnen. maar zo slecht was het daar echt toch niet.
ongezien en ook de communicatie met kaa gent ging precies niet erg lekker.
blij dat leko het niet geworden is met ons (dank u gent om een akkoord met die man nog ongedaan te maken door 2 keer meer te betalen dan wat wij zouden betalen) en dat het ondanks alles Wils was,.