Sport algemeen

Sterke pot. Verdedigend stabiel vooral en dat was ook nodig.
Hopelijk zetten ze de stijgende lijn voort in de CL en verliezen ze geen punten meer aan mindere goden zoals tegen USG en Olympiacos.
Gelukkig geen zwakke broeders meer ;) ik ben er over twee weken thuis bij tegen Atletico, waarschijnlijk zal het dan al moeten gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Slot gaat ook wel razendsnel van held naar uitgang. :oops:
Als hij de tijd krijgt - en daar lijkt het op - zal hij het wel weer op de rit krijgen toch?

Staan er in de Champions League nog redelijk voor en als het weer gaat lopen staan ze binnen no time in de competitie weer op een Champions League plek.

Wel mooi dat zo'n club zich niet enkel door opportunisme laat leiden...

Als hij de tijd krijgt - en daar lijkt het op - zal hij het wel weer op de rit krijgen toch?

Staan er in de Champions League nog redelijk voor en als het weer gaat lopen staan ze binnen no time in de competitie weer op een Champions League plek.

Wel mooi dat zo'n club zich niet enkel door opportunisme laat leiden...
Verwacht ik ook wel inderdaad. Al zal hij geen 0/9 moeten pakken in de Prem, anders wordt het wel heet onder de voeten. Zeker met nog een uitmatch tegen Inter in het verschiet.

Nu goed als Toffee ben ik er niet rouwig om dat de stadsgenoot ook eens slecht presteert. Mag wat mij betreft nog wel even blijven duren. ;)

• Cool
Waarderingen: JP5
Krijgt het team altijd super fit, goede people manager, vind hem alleen niet goed in een wedstrijd tactisch naar zijn hand zetten. Hij houd altijd (te) lang vast aan een vaste basiself. Buiten dat denk ik wel dat hij voor Antwerp nu een goede oplossing is! Wij zijn met Twente in zijn eerste seizoen boven alle verwachtingen 3de geworden en hier is heel Twente hem nog eeuwig dankbaar voor!

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Krijgt het team altijd super fit, goede people manager, vind hem alleen niet goed in een wedstrijd tactisch naar zijn hand zetten. Hij houd altijd (te) lang vast aan een vaste basiself. Buiten dat denk ik wel dat hij voor Antwerp nu een goede oplossing is! Wij zijn met Twente in zijn eerste seizoen boven alle verwachtingen 3de geworden en hier is heel Twente hem nog eeuwig dankbaar voor!
Bij RKC heeft ie ook wel boven verwachting gepresteerd. Lijkt van buitenaf een beetje saai/degelijk maar wel geschikt?

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Ja precies dat eigenlijk. Is ook niet de trainer voor de hoge amusementswaarde maar wel resultaatgericht
ok dat gaat dan wel werken bij ons.
er zou zo een 10 miljoen worden vrijgemaakt voor spelers te halen (want dat is de allergrootste oorzaak...)

Ajax en Psv zijn aan de beurt geweest. En meteen ook weer 2 uitersten gezien. Ik ben flink benieuwd naar Feyenoord vanavond....

Die 1e wedstrijd tegen Braga kan wel eens een bijzonder dure zijn geweest. En nog steeds/weer 12 spelers niet fit. Hoe anders was dat bij Arne Slot, daar leek iedereen 90 minuten met gemak vol te lopen. Nu is het na de hete thee in de rust compleet op. Ik vrees ervoor

en het is officieel

RAFC heeft een mondeling akkoord bereikt met een nieuwe hoofdcoach: de Nederlander Joseph Oosting (53). Hij is een voormalige profvoetballer en heeft trainerservaring in de Nederlandse eredivisie. Zo coachte hij RKC Waalwijk en FC Twente. Met de club uit Enschede legde hij vorig seizoen een mooi parcours af in Europa. De komende dagen wordt het papierwerk in orde gebracht. Oosting krijgt een contract voor 2,5 seizoenen.
Naast Joseph Oosting verwelkomt RAFC ook Nicky Hofs (42). De Nederlander voegt zich als assistent bij de sportieve staf.

Komende maandag, 1 december, beginnen Joseph Oosting en Nicky Hofs aan hun opdracht bij RAFC. Faris Haroun zal intussen, geassisteerd door de andere stafleden, de trainingen leiden en de wedstrijd tegen Club Brugge voor zijn rekening nemen.

Van harte welkom, Joseph en Nicky, en veel succes!
tijd voor een nieuw hoogconjunctuur met een nederlandse trainer zoals onder legend en gentleman Van Bommel

• Leuk
Waarderingen: musicislife
en het is officieel

RAFC heeft een mondeling akkoord bereikt met een nieuwe hoofdcoach: de Nederlander Joseph Oosting (53). Hij is een voormalige profvoetballer en heeft trainerservaring in de Nederlandse eredivisie. Zo coachte hij RKC Waalwijk en FC Twente. Met de club uit Enschede legde hij vorig seizoen een mooi parcours af in Europa. De komende dagen wordt het papierwerk in orde gebracht. Oosting krijgt een contract voor 2,5 seizoenen.
Naast Joseph Oosting verwelkomt RAFC ook Nicky Hofs (42). De Nederlander voegt zich als assistent bij de sportieve staf.

Komende maandag, 1 december, beginnen Joseph Oosting en Nicky Hofs aan hun opdracht bij RAFC. Faris Haroun zal intussen, geassisteerd door de andere stafleden, de trainingen leiden en de wedstrijd tegen Club Brugge voor zijn rekening nemen.

tijd voor een nieuw hoogconjunctuur met een nederlandse trainer zoals onder legend en gentleman Van Bommel

In mijn hoofd past het wel goed bij de club en de stad

en het is officieel

Nog nooit van die mens gehoord. Maar succes gewenst.

Nog nooit van die mens gehoord. Maar succes gewenst.
Zoals gezegd komt van FC Twente, naast @Brian en ik zijn er ook niet veel meer Twente supporters op dit forum voor zover ik weet. Heeft bij Twente in zijn eerste seizoen direct Europees voetbal gehaald, dit voor het eerst in 10 jaar! In Europa ook verdienstelijke resultaten met overwinningen tegen Malmö, Besiktas en 1 leg tegen Bodo Glimt, gelijke spelen op Old Trafford, tegen Fenerbache, Nice en Olympaikos. Bij ons was echter de 2de helft van het vorige seizoen/begin van dit seizoen de magie eraf.

Gun hem al het beste en zal nu toch een klein beetje juichen voor Antwerp!

• Leuk
Waarderingen: Joe
Zoals gezegd komt van FC Twente, naast @Brian en ik zijn er ook niet veel meer Twente supporters op dit forum voor zover ik weet. Heeft bij Twente in zijn eerste seizoen direct Europees voetbal gehaald, dit voor het eerst in 10 jaar! In Europa ook verdienstelijke resultaten met overwinningen tegen Malmö, Besiktas en 1 leg tegen Bodo Glimt, gelijke spelen op Old Trafford, tegen Fenerbache, Nice en Olympaikos. Bij ons was echter de 2de helft van het vorige seizoen/begin van dit seizoen de magie eraf.

Gun hem al het beste en zal nu toch een klein beetje juichen voor Antwerp!
Hij krijgt al meteen een play off 1 programma voor de kiezen met wedstrijden tegen Brugge, Gent, Genk en de Mighty Mauves. En daartussen nog een bekerwedstrijd tegen revelatie Sint Truiden.

In zijn voordeel telt dat ze hem daar niet meteen op kunnen afstraffen mocht dat niet goed lopen.

Straf
Oosting wou overigens eerst weten hoe het in Antwerpen zat qua ziekenhuizen en de kwaliteiten ervan aangezien zijn vrouw lymfeklier kanker heeft en om de zoveel maand op controle moet.
Aangezien hij bijna 280 km moet rijden van zijn woonplaats is hij volop op zoek naar een woonplaats dicht bij de Bosuil, wat logisch is uiteraard.

Users who are viewing this thread