Sport algemeen

Zijn eigenlijk de wedstrijd tijden al bekend voor het WK? Ik las ergens al een keer een wedstrijd midden in de nacht?

Zijn eigenlijk de wedstrijd tijden al bekend voor het WK? Ik las ergens al een keer een wedstrijd midden in de nacht?
Hoewel de precieze starttijden nog niet bekend zijn, zijn de verwachte tijdslots voor kijkers 18:00, 21:00, 00:00 en 03:00 uur.

Hoop dat Congo het WK haalt. Als je Kameroen en Nigeria kan uitschakelen (en bijna Senegal), dan zouden Jamaica of Suriname toch haalbaar moeten zijn.

Ik zit in de bus dus lekker tijd om even Ajax te kijken, maar de selectie is ziek.

Bij dat moment dat Gloukh een ongelooflijke kut pass geeft, anders staan ze 1 op 1 voor de keeper. Echt balen doen ze niet eens..

Union.

Mooi. Belachelijke fans toch steeds weer bij die Turkse clubs. Het was na die 0-1 al veel minder.

Het sprookje van union gaat gewoon verder.

over mijn club ga ik tijdelijk even niet meer vernoemen.

Tering slecht

Wat een ontzettende weelde, deze ga ik nooit meer vergeten. De club is in alles sinds de komst van Bosz, Brands en Stewart enorm gegroeid.
Sterke pot. Verdedigend stabiel vooral en dat was ook nodig.
Hopelijk zetten ze de stijgende lijn voort in de CL en verliezen ze geen punten meer aan mindere goden zoals tegen USG en Olympiacos.

• Leuk
Waarderingen: Martijn

Users who are viewing this thread