Sport algemeen

17 jaar en 100 wedstrijden voor Barcelona. Ik hoop van harte dat Barcelona de finale behaald spelen samen met PSG het leukste voetbal, ook al gun ik het Arsenal ook van harte. Sowieso een heerlijk CL seizoen dit jaar.
Klopt ja! Vaak is het toch ook wel een hoop zakelijk gepiel, waar ik als neutrale liefhebber dan minder blij van word.

Ook dinsdag van PSG genoten en ook wel hoe Arsenal toch de rug rechtte. Na 20 minuten had ik gedacht dat Timber in een hoekje ging zitten en de halve finale halverwege eerste pot al klaar was.

Laatst bewerkt:
Belgische vrienden, wat vinden jullie van Tsuyoshi Watanabe van AA Gent?
Erg goede verdediger, nu wel net als heel Gent minder. Al zou zelfs Yamal die ploeg niet kunnen recht houden op dit moment ;)

De Cat al heel vaak de beste op het veld bij de Futures van RSCA. Mooi om te zien dat die nu al zijn eerste goal binnen heeft gelegd bij het A-team (nog maar 16 jaar)

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Toch wel een bijzonder moment net voor de wedstrijd begon bij Her- Fey. De lat lag 5 centimeter te laag..

Bekerfinale vandaag!

De herhaling wordt om 14.30 in Nederland uitgezonden. Niemand interesseert zich voor de wedstrijd,
maar toch zal iedereen voor de buis gekluisterd zitten. Alles om Edvardsen vs Goes nogmaals te zien.

Barça-Inter mag nu al de boeken in als een van de beste halve finales ooit, genieten dit zeg, heb zo'n gevoel dat inter het alsnog gewoon gaat winnen

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Dat het op Ziggo is vind ik niet erg want dan heb je tenminste Wytse de Groot. Nadeel is dat je dan ook soms Sierd de Vos hebt
Wytse is top ja, maar echt waardeloos dat Ziggo de CL uit het publieke domein weggehaald heeft. No way dat ik ze daarvoor ga betalen.

• Leuk
Waarderingen: Royke
Maar deze tweeluik is een waar kunstwerk. Wie dit script heeft geschreven is briljant.

P.S. alle wedstrijden moeten eigenlijk in de regen gespeeld worden, geeft vaak wat extra's.

• Leuk
Zonde dat er een van deze ploegen de finale niet speelt. Hadden het allebei meer dan verdiend na dit formidabel tweeluik.

Sommer MotM. Lijkt alleen maar beter te worden met de jaren.

Barça-Inter mag nu al de boeken in als een van de beste halve finales ooit, genieten dit zeg, heb zo'n gevoel dat inter het alsnog gewoon gaat winnen
Ik zou zeggen een van, zo niet dé, beste tweeluiken ooit. Kan me niet herinneren dat ik ooit twee potjes van een KO ronde zo aan de buis gekluisterd zat.
De blessuretijd alleen al, Yamal (wat gaan we hier plezier aan beleven) schiet op de paal, Inter maakt gelijk, Yamal opnieuw met een kans.

Onana voor 50 miljoen lozen en Sommer voor 5 miljoen halen is verder wel de deal van de eeuw?

• Leuk
Waarderingen: zero, Novis95 en Joris
Wel leuk dat er dit jaar echt geen hele duidelijke titelfavoriet is voor de CL, helemaal nu Bayern en RMA onderuit zijn gegaan (niet dat dit al beslist is).

Arsenal zou ik het gunnen, maar missen toch wel dat laatste beetje individuele kwaliteit (helemaal in de spits). PSG heeft fantastisch gespeeld tegen Liverpool, Inter is amper te verslaan. Barca speelt af en toe weer als vanouds.

Als ik m'n geld zou moeten inzetten zou ik voor Inter gaan, zij doen me echt weer denken aan dat Inter van Mourinho.
Vooralsnog m'n geld goed ingezet hehe!

Wat een wedstrijden man, pohh. Lang geleden dat ik zo van een tweeluik heb genoten.

Ik heb afgelopen10 jaar vrijwel 95% van alle uitzendingen van Champions league gekeken, zo dan niet terug gekeken. Omdat wij Odido hebben, en niet een extra ziggo pakket, kan ik het allemaal niet zien. Ik heb zelden zoveel 'fomo' gehad als deze knockout fase.

Ik had graag een finale Barca - Arsenal gezien dus vind het jammer dat Barca niet door is. Wel leuk voor Dumfries, heb hem voor het eerst zien lachen in een interview.

• Leuk
Ik heb weer helemaal niks met Barca, spelen vaak mooi voetbal hoor. Maar hoe ze daar met de financiën omgaan etc. Nee daar heb ik niks mee. Maar goed ik heb dit jaar wel weer sympathie voor het huidige PSG en dat klopt ook niet helemaal met mijn eigen moreel. Vind het nu wel een leuk opgebouwd team zonder echte grote vedettes. Inter vind ik juist weer een heel goed collectief en als echt "team" spelen.

Maar Arsenal gun ik ook wel eens, is wat mij betreft die ook een CL overwinning op hun naam zouden moeten hebben.

• Leuk
Waarderingen: zero
Ik heb weer helemaal niks met Barca, spelen vaak mooi voetbal hoor. Maar hoe ze daar met de financiën omgaan etc. Nee daar heb ik niks mee. Maar goed ik heb dit jaar wel weer sympathie voor het huidige PSG en dat klopt ook niet helemaal met mijn eigen moreel. Vind het nu wel een leuk opgebouwd team zonder echte grote vedettes. Inter vind ik juist weer een heel goed collectief en als echt "team" spelen.

Maar Arsenal gun ik ook wel eens, is wat mij betreft die ook een CL overwinning op hun naam zouden moeten hebben.
Tjah met die beredenering mag je ook niet van het voetbal van City, Chelsea, zo'n beetje alle Spaanse clubs. Engelse clubs en PSG hebben zulke rijke eigenaren dat ze niet eens geldproblemen kunnen hebben dat vind ik nog veel triester dan schulden hebben zoals Barca, ook al is het alsnog onsympathiek natuurlijk.

Users who are viewing this thread