Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mooie foto haha.
Moet zeggen dat dat hele AZ op het veld overkwam als een nare en onsympathieke ploeg. Zelfs iemand die ik normaal best hoog heb zitten, Bruno Martins Indi, had veel nare maniertjes op het veld.
Ja, dit was wel een gevalletje onderste uit de kan en lid op de neus. Ach, die nare trekjes bij spelers als Goes en Van Bommel gaan er wel uit bij een andere club. AZ was natuurlijk wel de betere ploeg dus sneu dat ze zo schlemielig onderuit zijn gegaan. En is Mexx Meerdink niet de toekomstige spits van een topploeg (Ajax?).
Vooropgesteld: ik heb de wedstrijd niet gezien. Maar is dit niet echt de eerste pot van een redelijk niveau waar hij het dan heeft laten zien? Deed het zeer verdienstelijk bij de Jong-ploeg, maar vind 'm dit seizoen voor de rest nou niet heel erg overtuigend.
Vooropgesteld: ik heb de wedstrijd niet gezien. Maar is dit niet echt de eerste pot van een redelijk niveau waar hij het dan heeft laten zien? Deed het zeer verdienstelijk bij de Jong-ploeg, maar vind 'm dit seizoen voor de rest nou niet heel erg overtuigend.
Ik zie ook lang niet alles, maar hij brengt als sub altijd nieuw elan in de ploeg (en heel wat doelpunten - gisteren dan even niet). Eens dat hij dat als basisspeler nog niet weet te brengen.
iedere ploeg wil wel een klootzakje als van bommel in de ploeg (Mark i mean)
maar als je er tegen moet spelen is dat altijd zwaar op je zenuwen als supporter.
ik hou wel van zo een spelers, ook bij de tegenpartij.
Ja, Mark was een verschrikking voor iedere tegenstander (en hun supporters). Hij was echter wel ook voetballend van een heel hoge categorie en dan kan ik het ook beter hebben. Zoonlief is nog mijlenver daarvan verwijderd en heeft nu alleen de nare trekjes en niet het voetballend vernuft.
Ja, Mark was een verschrikking voor iedere tegenstander (en hun supporters). Hij was echter wel ook voetballend van een heel hoge categorie en dan kan ik het ook beter hebben. Zoonlief is nog mijlenver daarvan verwijderd en heeft nu alleen de nare trekjes en niet het voetballend vernuft.
Wel grappig, als trainer van PSV zat er weinig gentleman verborgen in hem . Al had hij destijds ook wel pech dat hij het beste Ajax van de laatste 20 jaar trof. Denk dat hij in Antwerpen voor eeuwig in de boeken staat ja.
Wel grappig, als trainer van PSV zat er weinig gentleman verborgen in hem . Al had hij destijds ook wel pech dat hij het beste Ajax van de laatste 20 jaar trof. Denk dat hij in Antwerpen voor eeuwig in de boeken staat ja.