Sport algemeen

zeer zeker,
een echte vechter/bijter/werker op het veld, en dat zien we graag. Meer dan flitsend voetbal zien we graag spelers die lopen, oorlog maken (looking at you Vincent Janssen, nog zo een legend)

zeker geen fijnbesnaarde voetballer (en dus bij ons destijds ook van huh, die naar ajax? past helemaal niet in de voetbalstijl van ajax)
maar mislintat deed zo een absurd bod (lees overmars maakte een mopje en hij nam dat bedrag serieus) dat we hem lieten gaan.

maar zou zo terug in de ploeg staan bij ons. graag gezien op en naast het veld
Fair enough. Ik zou als supporter liever een speler als Foulon over de linkerkant zien draven, vond Avila net wat teveel kip zonder kop met momenten. Maar was idd wel iemand die er steeds voor ging.

• Leuk
Waarderingen: zero en reaper
Fair enough. Ik zou als supporter liever een speler als Foulon over de linkerkant zien draven, vond Avila net wat teveel kip zonder kop met momenten. Maar was idd wel iemand die er steeds voor ging.
ik vind foulon te wisselvallig en vooral blessuregevoelig op dit moment.
+ je hebt geen back up voor foulon op dit moment, want je moet Scott er zetten wegens blessure foulon (en dat is geen vleugelspeler of back) en die doet het wel beter dan Foulon imo.

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
alsook in het gezegende seizoen 2022-2023 stonden we in december 2022 op 15 punten van toenmalig leider Genk
en we weten allemaal hoe dat is gelopen.
nu staan we weer 15 punten achter op een union dat minder in vorm is.

Bold prediction, we gaan er dit seizoen weer heel dicht bij zitten...

ik vind foulon te wisselvallig en vooral blessuregevoelig op dit moment.
+ je hebt geen back up voor foulon op dit moment, want je moet Scott er zetten wegens blessure foulon (en dat is geen vleugelspeler of back) en die doet het wel beter dan Foulon imo.
Moet bekennen dat ik nog niet genoeg wedstrijden van Antwerp gezien heb dit seizoen, dus ga vooral af op zijn niveau bij Mechelen. Daar vond ik die wel echt prima spelen als wingback. Die back-up klopt wel idd, dus snap zeker dat Antwerp nog iemand erbij wilt halen en dan weet je wel wat exact te verwachten van Avila natuurlijk.
alsook in het gezegende seizoen 2022-2023 stonden we in december 2022 op 15 punten van toenmalig leider Genk
en we weten allemaal hoe dat is gelopen.
En dan te bedenken dat ik die pijnlijke herinnering bijna vergeten was. 😞

Moet bekennen dat ik nog niet genoeg wedstrijden van Antwerp gezien heb dit seizoen, dus ga vooral af op zijn niveau bij Mechelen. Daar vond ik die wel echt prima spelen als wingback. Die back-up klopt wel idd, dus snap zeker dat Antwerp nog iemand erbij wilt halen en dan weet je wel wat exact te verwachten van Avila natuurlijk.

En dan te bedenken dat ik die pijnlijke herinnering bijna vergeten was. 😞
sorry warrior, dat moet een tik geweest zijn van een hamer die dag.

tevreden dat Fink buiten ligt?

• Leuk
sorry warrior, dat moet een tik geweest zijn van een hamer die dag.

tevreden dat Fink buiten ligt?
Tgoh.. het was duidelijk dat er iets moest gebeuren, maar probleem zit imo eerder in de selectie (spits, doelman), dan bij de trainer. Had bij zijn aanstelling goede hoop dat Fink eindelijk eens iemand voor de lange termijn zou zijn, maar lijkt wel alsof er een vloek op Genk rust. Benieuwd wie zijn opvolger wordt, mag wat mij betreft gerust Van Bommel zijn. 😉

Tgoh.. het was duidelijk dat er iets moest gebeuren, maar probleem zit imo eerder in de selectie (spits, doelman), dan bij de trainer. Had bij zijn aanstelling goede hoop dat Fink eindelijk eens iemand voor de lange termijn zou zijn, maar lijkt wel alsof er een vloek op Genk rust. Benieuwd wie zijn opvolger wordt, mag wat mij betreft gerust Van Bommel zijn. 😉
eerste training onder van bommel, centrale verdediger vooraan zetten en in de kruising trappen.

ik zie het wel niet gebeuren. kan alleen maar verliezen in belgie na dat parcours.
eerder hayen of iets dergelijks

• Leuk
ik zie het wel niet gebeuren. kan alleen maar verliezen in belgie na dat parcours.
Neen, zie het ook geen realiteit worden jammer genoeg. Zal wel hoog op het lijstje staan, maar ontslagvergoeding van Fink was blijkbaar een stevig bedrag, waardoor Van Bommel sowieso een lastig verhaal wordt financieel gezien. Ga zelf eigenlijk uit van een verrassing die weinigen zien aankomen momenteel.

Zien jullie Avila echt graag terugkeren? Mijn eerste reactie is, dat er tig Amsterdammers zijn die hem graag die kant op chauffeuren.

Maar goed, het zou niet de eerste mispeer zijn die later toch wel een bal recht vooruit blijkt te kunnen trappen.

Zien jullie Avila echt graag terugkeren? Mijn eerste reactie is, dat er tig Amsterdammers zijn die hem graag die kant op chauffeuren.

Maar goed, het zou niet de eerste mispeer zijn die later toch wel een bal recht vooruit blijkt te kunnen trappen.
Zeker, ons forum is van mening terug halen!
Goeie back met antwerp DNA.
Nogmaals niet fijn Besnaard maar een echt argentijns klootzakje.
Paste wel bij ons

Zeker, ons forum is van mening terug halen!
Goeie back met antwerp DNA.
Nogmaals niet fijn Besnaard maar een echt argentijns klootzakje.
Paste wel bij ons
Op zich hebben wij bij Ajax wel goeie ervaringen met Argentijnse klootzakjes (Tagliafico, Martinez), maar Avila kon het toch bij lange na niet waarmaken…

Op zich hebben wij bij Ajax wel goeie ervaringen met Argentijnse klootzakjes (Tagliafico, Martinez), maar Avila kon het toch bij lange na niet waarmaken…
Ik vond het ook niet zo’n beste speler. En de twijfel over hem was er al meteen toen hij kwam.

Maar het was wel in het slechtste Ajax van 25 jaar dat hjj terecht kwam. Ook andere spelers die later toch best iets bleken te kunnen leken toen compleet waardeloos.

Niet alle Mislintat aankopen waren slecht, maar de selectie die hij samenstelde was dat wel. Volledig uit balans.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en visdave34
Ik vond het ook niet zo’n beste speler. En de twijfel over hem was er al meteen toen hij kwam.

Maar het was wel in het slechtste Ajax van 25 jaar dat hjj terecht kwam. Ook andere spelers die later toch best iets bleken te kunnen leken toen compleet waardeloos.

Niet alle Mislintat aankopen waren slecht, maar de selectie die hij samenstelde was dat wel. Volledig uit balans.
En alle aankopen van Mislintat waren te duur met exorbitante salarissen. In die zin wel allemaal slecht. Maar ja, die Georgiër bijvoorbeeld was gewoon volledig verkeerd gescout en kwam in een elftal dat los zand was en geen behoefte had aan dat soort speler.

En alle aankopen van Mislintat waren te duur met exorbitante salarissen. In die zin wel allemaal slecht. Maar ja, die Georgiër bijvoorbeeld was gewoon volledig verkeerd gescout en kwam in een elftal dat los zand was en geen behoefte had aan dat soort speler.
Ja die Georgiër was een uitstekende speler, maar geen buitenspeler waar toen behoefte aan was. Ook Akpom was een nuttige invaller. Forbs doet het nu goed in België. Sutalo is / was een uitstekende speler, mits hij in zijn kracht wordt gebruikt. Ramaj was een goede keeper.

Alleen inderdaad: voor allemaal de hoofdprijs betaald. Maar die trend was niet nieuw onder Mislintat. Ook Overmars betaalde veel voor spelers. En onder Hamstra/Huntelaar spande het helemaal de kroon. 23 voor Bassey, 10 voor Kaplan, 17 voor Brobbey die een jaar eerder gratis vertrok, 32 voor Bergwijn, 10 voor Wijndal. De bomen groeiden in die tijd tot de hemel.

Mislintat was geen succes, maar ook een gevolg van de toenmalige stand van zaken.

Users who are viewing this thread