Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn er wellicht meer die alleen gaan? Ik ga voor het eerst alleen ipv met de groep (hoewel er wel bekenden gaan) Maar mochten er meer solo gaan wellicht app groep maken ?
Zijn er wellicht meer die alleen gaan? Ik ga voor het eerst alleen ipv met de groep (hoewel er wel bekenden gaan) Maar mochten er meer solo gaan wellicht app groep maken ?
Oke, ik zie jullie reacties en vind het echt tof dat jullie er zo over denken. Mijn vriendin heeft vandaag afgezegd en ben nu echt aan het bedenken of ik nu wel nog wil gaan. Ik wil natuurlijk wel gaan, maar alleen ben ik dan de enige die dit zo spannend vind?
Oke, ik zie jullie reacties en vind het echt tof dat jullie er zo over denken. Mijn vriendin heeft vandaag afgezegd en ben nu echt aan het bedenken of ik nu wel nog wil gaan. Ik wil natuurlijk wel gaan, maar alleen ben ik dan de enige die dit zo spannend vind?
Hey, ik had dit dit vorig jaar ook zo gedaan. Maar.. als je een groepsapp start kan je volgens mij ook bij ‘Leden kunnen:’ Nodig uit via link of QR code aanvinken. Dat lijkt wat werk te schelen . En dan zo’n link mss in dit topic zetten? Ik kan sowieso ook nog in de ‘oude groep’ van vorig jaar (die nu inactief is) vragen wie er uit die groep ook erbij zou willen.
Kan ik er ook nog bij? Ik sta wel met een paar vrienden maar vind t ook altijd leuk om wat te fladderen dus misschien sluit ik wel aan voor een optreden (of andersom)