Solo naar Lowlands 2025?

Oke, ik zie jullie reacties en vind het echt tof dat jullie er zo over denken. Mijn vriendin heeft vandaag afgezegd en ben nu echt aan het bedenken of ik nu wel nog wil gaan. Ik wil natuurlijk wel gaan, maar alleen 🫣 ben ik dan de enige die dit zo spannend vind? 😂

• Leuk
Waarderingen: sunny
Oke, ik zie jullie reacties en vind het echt tof dat jullie er zo over denken. Mijn vriendin heeft vandaag afgezegd en ben nu echt aan het bedenken of ik nu wel nog wil gaan. Ik wil natuurlijk wel gaan, maar alleen 🫣 ben ik dan de enige die dit zo spannend vind? 😂
gewoon doen! zoveel leuke mensen om te ontmoeten

• Leuk
Waarderingen: Yathyna
Zijn er wellicht meer die alleen gaan? Ik ga voor het eerst alleen ipv met de groep (hoewel er wel bekenden gaan) Maar mochten er meer solo gaan wellicht app groep maken ?

X Nicole
Ik heb je een dm gestuurd. Het wordt mijn 17e jaar Lowlands. Wel een beetje spannend om alleen te gaan, dus sluit me graag aan!

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Yathyna
Gewoon gaan! Er is altijd wel iemand waar je mee kan feesten, kletsen, dansen! De appgroep is lekker actief!

• Leuk
Waarderingen: roelandp
Je bent absoluut niet de enige die dat gevoel heeft, maar je komt er alleen maar achter of het iets is door gewoon te doen :)

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Alle nieuwkomers welkom, leuk!
De beheerders zijn minder vaak hier dan ik! DM even je nummer dan kan ik je uitnodigen als je dat ok vindt!

• Leuk
Waarderingen: sunny en roelandp
Ik heb je een dm gestuurd. Het wordt mijn 17e jaar Lowlands. Wel een beetje spannend om alleen te gaan, dus sluit me graag aan!
Voor mij idem, 15e keer voor het op mezelf. Maar met 45 anderen in de app groep dus ach ja! :love::cool:

• Leuk
Waarderingen: sunny
Hey, ik had dit dit vorig jaar ook zo gedaan. Maar.. als je een groepsapp start kan je volgens mij ook bij ‘Leden kunnen:’ Nodig uit via link of QR code aanvinken. Dat lijkt wat werk te schelen :). En dan zo’n link mss in dit topic zetten? Ik kan sowieso ook nog in de ‘oude groep’ van vorig jaar (die nu inactief is) vragen wie er uit die groep ook erbij zou willen.
ik heb me ook net aangemeld voor de appgroep 😃. Loopt dat een beetje?

Kan ik er ook nog bij? Ik sta wel met een paar vrienden maar vind t ook altijd leuk om wat te fladderen dus misschien sluit ik wel aan voor een optreden (of andersom)

Users who are viewing this thread