Slowchat

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
<p abp="832">Vanmiddag m’n eerste examen gehad. Nederlands. Wat een drama… Voor degenen die ook examens hebben: heel veel succes!

Damn... ik heb morgen Nederlands examen, hopen dat het een beetje mee zal vallen.. :/ (en sowieso hopen dat alle examens meevallen)

Jaa en ook namens mij, iedereen die examens heeft: succes!
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Leuk bandje inderdaad. Staan ook op London Calling op 28 mei. Wil daar eigenlijk wel naar toe :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Tip voor mensen die in de buurt van Nijmegen wonen, Methyl Ethel voor €8,- in Merleyn.
Het is een beetje Tame Impala-achtig.
( @WesselJoosten @JeroenJ @MrMantel ??)

Eens kijken of ik ze nog kan beluisteren met al die geweldige releases van de laatste tijd.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
@luudgoossens
Via Thomas z'n Twittert zag ik dat je stage gaat lopen bij Friendly Fire, goed gefixt :p
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Luud wrote:
Wessel wrote:
http://forum.festileaks.com/members/luudgoossens/http://forum.festileaks.com/members/luudgoossens/@luudgoossens
Via Thomas z’n Twittert zag ik dat je stage gaat lopen bij Friendly Fire, goed gefixt :p


Yes klopt, thanks! Enorm veel zin om daar aan de slag te gaan!


Yes! Nog gefeliciteerd
simple-smile.png

Benieuwd of je ook meer over BKS komt te weten
simple-smile.png

Thanks! Waarschijnlijk wel want ik ga me daar voor een deel ook mee bezig houden tijdens de stage :)
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Zijn er hier eigenlijk meer mensen die met een bril naar concerten gegaan? Ik verdraag mijn lenzen sinds een jaar niet meer, en heb nu afgelopen jaar al enkele keren gehad dat ik mijn bril in een pit rond mijn middel (gelukkig) nog kon opvangen. Werkt een brillentouwtje bijvoorbeeld chill hiervoor?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die van mij?
Neje jonguh ik doe nie aan twittert.

Weet niet meer hoe ik erbij kwam, check dat nooit. Ik vindt twitter echt onzinnige troep.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Zijn er hier eigenlijk meer mensen die met een bril naar concerten gegaan? Ik verdraag mijn lenzen sinds een jaar niet meer, en heb nu afgelopen jaar al enkele keren gehad dat ik mijn bril in een pit rond mijn middel (gelukkig) nog kon opvangen. Werkt een brillentouwtje bijvoorbeeld chill hiervoor?

Ik heb ook een bril en dat is bij concerten soms echt ellendig. Bij punkconcerten doe ik 'm altijd in mn jas want ik ben al eerder mijn bril in drie stukken op de vloer tegen gekomen. Meestal zorg ik gewoon dat ik redelijk vooraan sta, en mocht de pleuris onverwacht uitbreken, dan heb ik een hoesje voor mijn bril in mijn broekzak zitten en dan doe ik 'm daarin.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Sinds mijn bril gelukkig nog op dook na een kwartier lang gehavend in de moshpit doorgebracht te hebben, stop ik hem nu altijd in een brillenkoker.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Geslaagd voor mijn VWO diploma!! Nog meer mensen die vandaag hun examenuitslag hebben gekregen?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Misschien ga ik voortaan ook maar een brillenkoker meenemen, vind zo'n ding alleen net groot voor in mijn broekzak.

Thanks voor het advies!

En gefeliciteerd Romy!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Jeuj, toegelaten tot Fontys Hogeschool voor Journalistiek :D
Hopen dat ik later iets met popjournalistiek kan doen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken