Slowchat

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben je op fietsvakantie in Genève, is de eerste persoon die je tegenkomt Jan Smeets.

Jan is ook daar de krenten uit de pap aan het vissen die hij dan volgend jaar weer kan inplannen in de garden of love of die mooie stage 4.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
http://m.noisey.vice.com/nl/blog/deze-gasten-worden-rijk-van-alle-achtergebleven-tentjes-op-tomorrowand?utm_source=noiseyfbned
Goed bezig
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Aii, ik had een paar jaar geleden hetzelfde met MF Doom. Was er een openluchtfestival aan de gang midden in Nice, maar was het helemaal uitverkocht. Dan zit je daar in een park er naast, terwijl je die keiharde bas wel hoort, maar er niet bij kan zijn. En MF Doom was die tour ook niet in Nederland, en heeft daarna überhaupt nauwelijks meer getourd.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Aii, ik had een paar jaar geleden hetzelfde met MF Doom. Was er een openluchtfestival aan de gang midden in Nice, maar was het helemaal uitverkocht. Dan zit je daar in een park er naast, terwijl je die keiharde bas wel hoort, maar er niet bij kan zijn. En MF Doom was die tour ook niet in Nederland, en heeft daarna überhaupt nauwelijks meer getourd.

Damn, dat is kut ja...
Ik doe ook altijd eventjes checken wat ergens speelt als ik buiten NL ben.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zocht toen elke keer eventjes de bekende zaaltjes van die stad op. Maar zou zoiets als Songkick niet prima werken?
Ik kwam er toen achter dat Damien Rice 2 dagen na NOS Alive in Lissabon optrad ;(
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Lowlands wordt mijn eerste keer kamperen in een tent ooit, laat staan op een festival. Dussss, tips zijn welkom.
Ik dénk dat ik alles wel heb, maar wie weet zie ik iets over het hoofd; Tent, slaapzak, matje, badslippers, zeil.

Jerrycan of iets die je kan vullen met water, altijd handig naast je tentje.

Ik vergeet ooit m'n slippers maar die hebt je al dus dat gaat wel goedkomen ;)
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Een stoeltje en/of extra matje/zeil voor buiten de tent om op te zitten kan ook chill zijn.
Een (zak)lamp is handig. Handdoek moet je ook niet vergeten haha.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Lowlands wordt mijn eerste keer kamperen in een tent ooit, laat staan op een festival. Dussss, tips zijn welkom.
Ik dénk dat ik alles wel heb, maar wie weet zie ik iets over het hoofd; Tent, slaapzak, matje, badslippers, zeil.

Een hamer voor haringen en een luchtpompje voor luchtbedden hoeven wij die niet mee te nemen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Gisteren de live-DVD van Swans aangezet op een familieverjaardag, maar om de een of andere reden viel die niet zo in de smaak. De nummers die langskwamen (in deze volgorde): Frankie M; A Little God in My Hands; Just a Little Boy; The Glowing Man. Mijn zusje had een vriend meegenomen, maar het lijkt erop dat die nooit meer voet in ons huis durft te zetten :/
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Gaat weer lekker bij het Nederlands Elftal…

Het is ook wel een beetje pech nu hoor. Ook al blijft die Blind voor mij een oncharismatische lapzwans. Ze speelden gister wel veel beter dan Zweden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken