Slowchat

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Iemand zin om zo bij John Coffey te meeten? Er gingen best veel mensen van het forum toch?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Iemand zin om zo bij John Coffey te meeten? Er gingen best veel mensen van het forum toch?


Sam gaat, de rest weet ik niet.
Sam inderdaad voorbij zien huppelen op het podium en na de show nog even gesproken. T was weer vet hoor.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
JB. wrote:
Romy wrote:
Iemand zin om zo bij John Coffey te meeten? Er gingen best veel mensen van het forum toch?


Sam gaat, de rest weet ik niet.


Sam inderdaad voorbij zien huppelen op het podium en na de show nog even gesproken. T was weer vet hoor.

Tja, de bar was aan de andere kant van de zaal en dit was de snelste weg.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Over spotify gesproken: ze geven tegenwoordig ook suggesties voor een afspeellijst. Als je in je afspeellijst naar beneden scrollt staan er een stuk of 10 nummers die je rechtstreeks kunt toevoegen. Vet handig.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
festival seizoen weer ten einden tijd voor de tentfeesten en zaalconcerten hhahaha (iemand die naar het rowwen heze slotconcert gaat?)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Serieuze vraag. Waarom wordt 90% van de berichten op dit forum in het Pinkpoptopic geplaatst? De line-up is toch elk jaar even matig en tegelijk voorspelbaar (zeker de headliners). Ik gun die mensen hun speculatie natuurlijk, maar toch matig dat er op een forum over festivals wezenlijk maar over 1 festival wordt gesproken. Ook kleinere festivals trekken duizenden bezoekers per jaar, die je eerder op een forum als dit zou verwachten dan pinkpopfans die toch elk jaar naar het zelfde festival (en dus niet voor de muziek) gaan.

Ik snap dat dit meer een rant dan een vraag is, maar ik vind het oprecht moeilijk te begrijpen. Het is oktober en er komen nog een miljoen festivals voor de volgende editie van pinkkots.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Over de overige festivals valt momenteel ook weinig te zeggen. Wij zijn wat minder van het speculeren.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Plus dat Pinkpop voor velen het uitje van het jaar is, waar al een heel jaar naartoe wordt geleefd..

Voor de bezoekers van de andere festivals staat er doorgaans wel wat meer op de agenda, waardoor het hele speculeren al een stuk minder opportuun is.

 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ik vind het vooral best frustrerend dat ik moet zoeken naar interessante posts als ik door de activity wall aan het scrollen ben en dat ik daardoor ook steeds minder actief ben op het forum merk ik.

Heeft iemand trouwens de eerste aflevering van seizoen 7 van the walking dead gekeken net??? Beste seizoensopening ooit imo
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Ik vind het vooral best frustrerend dat ik moet zoeken naar interessante posts als ik door de activity wall aan het scrollen ben en dat ik daardoor ook steeds minder actief ben op het forum merk ik.

Ohh het zou heel fijn zijn als je met feedback over dit onderwerp komt. Wij willen het forum graag zo interessant mogelijk houden. Daarnaast houd niks je tegen om natuurlijk zelf met iets interessants te komen ;)

En nee, ik kijk geen TWD
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Heeft iemand trouwens de eerste aflevering van seizoen 7 van the walking dead gekeken net??? Beste seizoensopening ooit imo
Dit moet één van de beste episodes zijn van heel de serie, zoals je bij Battle Of The Bastards van Game Of Thrones had, heb je nu deze The Day Will Come When You Won't Be..
Negan verdient voor mijn part best een prijs ofso, hoe je een bepaald karakter in 1 aflevering kan inleiden, damn.. Petje af
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ohh het zou heel fijn zijn als je met feedback over dit onderwerp komt. Wij willen het forum graag zo interessant mogelijk houden. Daarnaast houd niks je tegen om natuurlijk zelf met iets interessants te komen
1f609.png

Zal grotendeels komen door het feit dat ik totaal geen vrije tijd meer over heb ivm studie hoor. Maar als ik dan even tijd heb en ik wil even snel door de activity wall scrollen dan is het zoals Jeroen al zei 90% pinkpop en van die 90% is een groot deel of onzin of al genoemd of totaal niet relevant. Maarja wat doe je eraan? Blijkbaar zijn er genoeg mensen die dat juist interessant vinden. Ik moet mezelf gewoon aanwennen om de activity wall niet meer te gebruiken en inderdaad zo nu en dan zelf met iets interessants op de proppen te komen ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken