Slowchat

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Ja dat bedoelde ik ook. Ik kijk altijd in de activity feed en als ik dan alleen maar posts uit het Pinkpop-topic tegenkom heb ik niet echt motivatie om daar allemaal doorheen te scrollen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heeft iemand trouwens de eerste aflevering van seizoen 7 van the walking dead gekeken net??? Beste seizoensopening ooit imo

Ben altijd zo verbaasd dat er mensen zijn die tot bij seizoen 7 gekomen zijn.
Seizoen 1 was erg leuk maar 2-3 werden toch al snel dodelijk saai en er gebeuren teveel debiele dingen. Daarna ben ik gestopt met kijken :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Snap ik. Het is ook niet een al te beste serie, maar dat kun je over bijna elke populaire Amerikaanse televisieserie zeggen.

De laatste aflevering van seizoen 6 was wel erg sterk, dus ik ben nu benieuwd naar het begin van 7. Ik ben het eigenlijk alleen gaan kijken omdat ik de twee Walking Dead-games wel sterk vond, maar de serie is niet zo geweldig dus ik weet niet waarom ik het nog kijk :p.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik hoor van verschillende mensen dat de kwaliteit wel weer is gestegen, maar toen heb ik weer een half seizoen gekeken en ben ik snel weer gestopt. Gebeurd voor mij persoonlijk toch iets te weinig in meerdere afleveringen per seizoen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Ja dat bedoelde ik ook. Ik kijk altijd in de activity feed en als ik dan alleen maar posts uit het Pinkpop-topic tegenkom heb ik niet echt motivatie om daar allemaal doorheen te scrollen.

Ik zal ff kijken wat wij hieraan kunnen doen. MIsschien interessant om alleen de laatste reactie per topic te laten zien in de activity feed
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Heb er even naar gevraagd Romy en Jeroen, maar er bestaat jammer genoeg geen plug-in voor de activity wall die dit kan filteren. Ik zou gewoon de wel interessante topics voor jullie in de gaten houden. Volgens mij doet iedereen dat. Ik zelf gebruik namelijk de activity wall niet heel veel.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Heb er even naar gevraagd Romy en Jeroen, maar er bestaat jammer genoeg geen plug-in voor de activity wall die dit kan filteren. Ik zou gewoon de wel interessante topics voor jullie in de gaten houden. Volgens mij doet iedereen dat. Ik zelf gebruik namelijk de activity wall niet heel veel.
Waarom kan het niet zo zijn dat je in die wall enkel de allerlaatste berichten ziet van een bepaald topic?
Bv. Rock Werchter topic - laatste bericht 10 min geleden door
Pinkpop topic - laatste bericht 12 min geleden door
BKS topic - laatste bericht 25 min geleden

Waarbij dan van dat laatste bericht het bericht wordt getoond van de laatste persoon.. Of is dat niet zo interessant dat je telkens maar 1 reactie te zien krijgt?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Dat was dus inderdaad ook mijn idee. Maar daar moet dus een plug-in voor zijn, die niet bestaat. Ach, als je op de homepage van het forum bent zie je naast elk subforum ook wanneer de laatste reactie is geweest ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Trump staat nu voor in kiesmannen. 244 tov 215. Dat is toch redelijk onverwachts 8-O
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
oei, slechte zaak dit!!!!
DONALD TRUMP 45STE PRESIDENT VS
AP geeft Wisconsin aan Trump, die daarmee op 276 kiesmannen komt. Die achterstand is niet meer in te halen voor Clinton. Donald J. Trump wordt de 45ste president van de Verenigde Staten.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Was tof om te volgen vannacht. Ik dacht eerst als om half twee Ohio of Florida een keer naar Hillary gaat is het voorbij, maar Trump pakte ze ineens allebei en daarna kwamen Wisconsin, Pennsylvania en Michigan ook nog eens onder druk te staan. Uiteindelijk tot 6:30 zitten chillen en kijken, erg toffe en spannende avond gehad. De uitslag interesseert me verder niet zo veel, had wel persoonlijk een voorkeur voor Hillary maar ik kan niet zeggen dat ik nu wakker lig om de uitslag van verkiezingen aan de andere kant van de wereld; niet echt iets waar ik direct iets mee te maken heb verder.

Was iig toffe nacht
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
535
http://www.nme.com/news/canadian-police-threatening-punish-drink-drivers-nickelback-1880822
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Daaaaamn, zojuist 2 tickets gewonnen voor NovaRock thanks to All Things Loud!!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Tof! Dat ze nu al met winacties aankomen, erg vroeg.

Inderdaad ja, misschien toch al een afspraak staan dat ze hun festival buiten Oostenrijk willen promoten ofzo.

Dat zijn mooie tickets Romy, helemaal in je straatje!! Lekker heur!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Daaaaamn, zojuist 2 tickets gewonnen voor NovaRock thanks to All Things Loud!!
Is volgens mij een heel fijn festival, mooie locatie en een zeer aantrekkelijk affiche...
Leuk!!
Goed ook van ATL!!
;) @jackparkeratl
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Leuk Romy! Zou niks voor mij zijn als ik die namen daar zo zie, maar ik denk dat jij je daar wel kan vermaken. Gefeliciteerd!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken