Slowchat

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Leuk Romy! Zou niks voor mij zijn als ik die namen daar zo zie, maar ik denk dat jij je daar wel kan vermaken. Gefeliciteerd!

Jeroen dit is een veels te positief bericht vanuit jou, misselijkmakend.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Black Lies wrote:
Leuk Romy! Zou niks voor mij zijn als ik die namen daar zo zie, maar ik denk dat jij je daar wel kan vermaken. Gefeliciteerd!

Jeroen dit is een veels te positief bericht vanuit jou, misselijkmakend.

Jeroen is gewoon altijd lief voor mij :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Beste wensen forumleden en forumvrienden. Op naar een muzikaal en festileakend 2017.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.280
6.469
De beste wensen voor iedereen. Op naar een nieuw muzikaal jaar!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Voor mij staan er intussen ook alweer 4 op de planning pff. Met Paaspop over een week al beginnen te kriebeltjes nu wel echt te komen.

Is er overigens iemand die een weekend Werchter gaat en mij wil laten aansluiten bij zijn/haar groep op de donderdag? Ik ga samen met mn vriend maar zijn hertentamens zijn die week dus er is een grote kans dat hij pas vrijdag kan vertrekken..
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Je bent welkom hoor Romy. Wij zijn met een groep van 10, kan je best bij aansluiten als je wilt.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Festileaks meeting op de vroege donderdag?

Bij! Zal wel een keer een topic openen als Werchter dichterbij komt.
Dan lijkt mij het begin van de donderdag ook wel een perfect voor Romy, kan ze daarna lekker met meerdere mensen optrekken ;)
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Je bent welkom hoor Romy. Wij zijn met een groep van 10, kan je best bij aansluiten als je wilt.

Ah top! zou fijn zijn :)

Ik ga niet naar Werchter. Maar anders was je welkom Romy
1f61b.svg

Nou zeg, wat een positiviteit hier op t forum :p

En ik ben er ook bij mochten we donderdagochtend willen meeten. Kan ik zoals Jesse zei meteen even de leukste groep ertussenuit pikken ;)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
En ik ben er ook bij mochten we donderdagochtend willen meeten. Kan ik zoals Jesse zei meteen even de leukste groep ertussenuit pikken

Een ordinaire vleeskeuring. Romy toch....
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
En ik ben er ook bij mochten we donderdagochtend willen meeten. Kan ik zoals Jesse zei meteen even de leukste groep ertussenuit pikken

Een ordinaire vleeskeuring. Romy toch….
Heb er al genoeg meegemaakt toen ik op zoek was naar een kamer, nu is het dan eindelijk mijn beurt *insert duivels lachje*

Maar festileaks meeting op de werchterdonderdag klinkt goed, lijkt me leuk om weer eens wat mensen te zien!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
[video]https://youtu.be/1MiWHmZ41sA?t=45m10s[/video]

Help mij eens wat voor nummer er om 45:10 begint.
Klinkt een beetje als horrible crowes maar zelfs de paar lyrics die ik versta kan ik het nummer niet vinden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.853
5.991
De Mol was volgens mij een product uit de early 2000's voor op de VRT denk ik, net zoals het wederkeren van Temptation Island, Peking Express en al die andere meuk die ze nu weer terugbrengen hah lekker innoverend..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is dit nou een Belgische versie van Wie is de Mol??

Yep, klopt hahah. Maar is echt kwaliteits--tv hoor. Sowieso als hier mensen zijn die de NL versie kijken. De Vlaamse is vele malen beter.

Maar niemand herkend het nummer/band dus helaas?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken