Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor mij staan er intussen ook alweer 4 op de planning pff. Met Paaspop over een week al beginnen te kriebeltjes nu wel echt te komen.
Is er overigens iemand die een weekend Werchter gaat en mij wil laten aansluiten bij zijn/haar groep op de donderdag? Ik ga samen met mn vriend maar zijn hertentamens zijn die week dus er is een grote kans dat hij pas vrijdag kan vertrekken..
Bij! Zal wel een keer een topic openen als Werchter dichterbij komt.
Dan lijkt mij het begin van de donderdag ook wel een perfect voor Romy, kan ze daarna lekker met meerdere mensen optrekken
Help mij eens wat voor nummer er om 45:10 begint.
Klinkt een beetje als horrible crowes maar zelfs de paar lyrics die ik versta kan ik het nummer niet vinden.
De Mol was volgens mij een product uit de early 2000's voor op de VRT denk ik, net zoals het wederkeren van Temptation Island, Peking Express en al die andere meuk die ze nu weer terugbrengen hah lekker innoverend..