Slowchat

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
ik ga ook naar eindhoven met de trein morgen nog niet bekend waar. vanavond naar een discotheek in limburg.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
ik ga ook naar eindhoven met de trein morgen nog niet bekend waar. vanavond naar een discotheek in limburg.
Morgen is er overal wel wat te doen in Eindhoven. Vorig jaar was de markt wel gezellig vond ik.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
ik ga ook naar eindhoven met de trein morgen nog niet bekend waar. vanavond naar een discotheek in limburg.


Morgen is er overal wel wat te doen in Eindhoven. Vorig jaar was de markt wel gezellig vond ik.

hahahaha was ik vorig jaar ook misschien gaan we naar beursgebouw anders gewoon markt en savonds een kroeg waar BZB staat... kortom een en al gezelligheid hahahaha
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik zit morgen met koninginnedag in Kanazawa (金沢) maar betwijfel of daar oranje te zien valt :p
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik ben niet zo'n liefhebber van Koningsdag/nacht, dus vanavond een dj-setje van Bicep in Doornroosje en morgen terug naar Groningen treinen en aan school werken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik voeg me in het rijtje van het volk hierboven :p
Normaal toch eventjes checken of er ergens in de buurt nog wat leuks is in de Eindhoven ofzo, maar met de weerverwachting sla ik lekker over. Genoeg te doen de komende weken.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Klok Rock in Eindhoven met o.a. Death Alley, Navarone, Mozes & the Firstborn, Fleddy Melculy, Dave Vermeulen & Voltage. Twee overdekte tenten op Strijp-S en gratiesch. Moet iets toch.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
http://putlocker.is/watch-game-of-thrones-tvshow-season-6-episode-2-online-free-putlocker.html

Ik ga 'm nu bekijken :)
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
Iemand een goede plek waar ik de nieuwe GOT afleveringen kan kijken?

Ik kijk altijd series via thewatchseries.to, prima site. (http://thewatchseries.to/episode/game_of_thrones_s6_e2.html)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Heerlijk, dat mensen op dit forum aan de ene kant het wel een beetje verafschuwen om muziek te downloaden, maar GOT mag wel :D
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Heerlijk, dat mensen op dit forum aan de ene kant het wel een beetje verafschuwen om muziek te downloaden, maar GOT mag wel
1f600.png

De perceptie is wel wat anders. Die grote Hollywoodproducties hebben al bakken geld verdiend met enkel de Amerikaanse markt, die voelen de impact van zo'n illegale downloads niet zo hard als pakweg Car Seat Headrest of Protomartyr, artiesten die met moeite rondkomen van hun muziek. En muziek heeft een veel hogere replay value dan films/series, waardoor je meer waar lijkt te krijgen voor jouw geld.

Dat gezegd zijnde probeer ik het illegale downloaden bij beide tot een minimum te beperken. Maar soms kan je ook gewoon niet anders. Om op GOT terug te komen: de enige manier om de series van HBO legaal te volgen in Belgie is via de streamingdiensten van Telenet/Promixus. Dan ben je 1) verplicht om bij een bepaalde internetprovider te zitten, 2) verplicht om bij die provider digitale tv aan te vragen, 3) verplicht om je te abonneren op een streamingdienst die qua prijs/kwaliteit zwaar teleurstelt tegenover Netflix. Dan zeg je gewoon vaarwel tegen principes.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
JB. wrote:
Heerlijk, dat mensen op dit forum aan de ene kant het wel een beetje verafschuwen om muziek te downloaden, maar GOT mag wel
1f600.png



De perceptie is wel wat anders. Die grote Hollywoodproducties hebben al bakken geld verdiend met enkel de Amerikaanse markt, die voelen de impact van zo’n illegale downloads niet zo hard als pakweg Car Seat Headrest of Protomartyr, artiesten die met moeite rondkomen van hun muziek. En muziek heeft een veel hogere replay value dan films/series, waardoor je meer waar lijkt te krijgen voor jouw geld.
En dan als alternatief Spotify o.i.d. gebruiken? Daar schieten die artiesten die je noemt weinig mee op en draag je vooral bij aan de massale top 40 artiesten.

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Kereltje wrote:
JB. wrote:
Heerlijk, dat mensen op dit forum aan de ene kant het wel een beetje verafschuwen om muziek te downloaden, maar GOT mag wel
1f600.png



De perceptie is wel wat anders. Die grote Hollywoodproducties hebben al bakken geld verdiend met enkel de Amerikaanse markt, die voelen de impact van zo’n illegale downloads niet zo hard als pakweg Car Seat Headrest of Protomartyr, artiesten die met moeite rondkomen van hun muziek. En muziek heeft een veel hogere replay value dan films/series, waardoor je meer waar lijkt te krijgen voor jouw geld.


En dan als alternatief Spotify o.i.d. gebruiken? Daar schieten die artiesten die je noemt weinig mee op en draag je vooral bij aan de massale top 40 artiesten.

Ik ben zelf wel selectief op dat vlak. Ik ga sneller geneigd zijn om een fysiek album te kopen van een Car Seat Headrest dan een Tame Impala. Die tweede categorie kan zich wel tevreden stellen met mijn streams en pik ik dan later wel eens op met een mid-price sticker. En indien mogelijk koop ik mijn platen bij de merch stands op concerten, daar verdient de artiest zelf meer aan. Op dat vlak vind ik het initiatief van PIAS BE ook wel cool: daar kan je tijdens kantooruren gewoon bij het label langsgaan en ter plekke platen kopen, met bijgevolg meer inkomsten voor het label en de artiest.

Al geef ik ook toe dat het tegelijk mijn geweten sussen is. Onder het mom van 'ze krijgen via Spotify toch nog iets, beter dan alles te verliezen via illegale downloads'.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zoals hierboven ook al benoemd ik heb ook al rondgekeken voor diensten om iets als GoT te kijken. Maar ik vindt het gewoon niet het geld waard voor die 2 series die ik volg.
Voor Spotify zal ook zeker lid blijven al zou die prijs iets stijgen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Vanmiddag m'n eerste examen gehad. Nederlands. Wat een drama... Voor degenen die ook examens hebben: heel veel succes!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken