Sam Fender

Hier nog niet langs zien komen dat hij gisteren de Mercury Prize met People Watching binnensleepte, geloof ik? Voor mij wel een verrassing, had hem eigenlijk wel naar Fontaines DC, Pulp of FKA Twigs zien gaan. Maar mooi. 👌

Los van deze prijs is People Watching toch wel een heel goed gewaardeerd en ontvangen album gebleken.

Ik heb het zelf niet grijsgedraaid maar grijp er regelmatig weer eens met plezier naar terug. Echt wel een sterk album en weer minimaal een handvol sterkte toevoegingen erbij voor z’n liveshows.

• Leuk
Waarderingen: Dante
vandaag kwam er een interview tussen elton john en sam fender naar buiten. Hier werd gevraagd maar eventuele tourplannen in de laatste maanden van dit jaar. Hij gaf aan na de people watching tour in australië dit jaar geen nieuwe shows meer te doen. Maar wel nog een nieuw album maken omdat hij schijnbaar nog veel liedjes heeft liggen.

• Leuk
Waarderingen: jarne
De mail van met de aankondiging van Live At London Stadium ging net uit, maar de link naar de trailer gaat naar de volle concertfilm. Ik denk dat de e-mail marketeer van UMG nu in een hoekje zit te huilen.

Zelf stiekem ook benieuwd of deze van Newcastle (Spotify sponsored) nog een vervolg krijgt.

• Haha
Waarderingen: JP5

Users who are viewing this thread